Az elfáradt hirdetés hatékony gyógymódjai
A korábban jól működő hirdetéseid egy idő után már nem hozzák az elvárt eredményt? Hiába állítottad be őket alaposan, dolgoztál a beállításokon, készíttettél menő grafikákat
A korábban jól működő hirdetéseid egy idő után már nem hozzák az elvárt eredményt? Hiába állítottad be őket alaposan, dolgoztál a beállításokon, készíttettél menő grafikákat
A marketing boldog békeidőiben, amikor a digitális médiák az internet farvizén éppen csak elkezdték térhódításukat, egyszerűen használhattuk az ATL / BTL eszköz felosztást. Az ATL
Hosszú hónapok tesztelését követően szeptember közepén megjelent az Apple telefonokon a legújabb frissítés. Az IOS17 várhatóan 2024 első negyedévében lesz széles körben elterjedt. Nézzük, hogy
A marketinged eredményességét rengeteg tényező befolyásolja. Ebben a cikkben azokra a legnagyobb “bakikra” hívjuk fel a figyelmedet, amik hatással vannak a vállalkozásod teljesítményére. A hibák
A PPC a “pay per click” rövidítése, és azokra a hirdetésekre használjuk, ahol kattintásonként fizetsz. Ez alapvetően egy licit rendszer, néhány példa Google Ads, Facebook