A PPC HIRDETÉSEKRE SPECIALIZÁLÓDTUNK HOGY NEKED NE KELLJEN.

PRÉMIUM WHITE LABEL PPC SZOLGÁLTATÁSOK

BŐVÍTSD AZ ÜGYNÖKSÉGEDET, ÉS NYÚJTS PRÉMIUM PPC SZOLGÁLTATÁSOKAT!

Ügynökségként az ügyfeleidnek olyan eszközök és szolgáltatások teljes skáláját szeretnéd nyújtani, amelyek célja, hogy segítsék őket a növekedésben és a terjeszkedésben. A digitális marketing területe azonban óriási, és nem biztos, hogy van elég munkatársad vagy erőforrásod ahhoz, hogy az online növekedési stratégiájuk minden aspektusában segítséget tudj nyújtani.

JELENTKEZEM

A PPC HIRDETÉSEKRE SPECIALIZÁLÓDTUNK HOGY NEKED NE KELLJEN.

Hirdetési szakértői csapatunk időt és pénzt takaríthat meg neked a white label PPC teljeskörű kivitelezési szolgáltatásaival, beleértve a kampányok létrehozását, elindítását és optimalizálását. Más szóval, mi végezzük el az összes nehéz munkát, hogy neked ne kelljen. Egyszerűen csak értékesítsd tovább a Google Ads szolgáltatásainkat az ügynökséged neve és logója alatt, mi pedig mindent elintézünk a színfalak mögött.

IGÉNYLÉS

HOGYAN MŰKÖDIK
EZ A PARTNERSÉG?

SZINTE MINDENT
MI CSINÁLUNK

White label ügynökségként, a Kontext kezeli az összes háttérmunkát, amely az ügyfeleid PPC kampányainak felépítésével, elindításával és kezelésével kapcsolatos. Mi csak az ügyfélkapcsolat (azaz az ügyféllel való összes interakció) kezelésében számítunk rátok.

DEDIKÁLT
STARTÉGIA

Dedikált ppc stratéga áll rendelkezésedre, hogy segítsen a kérdések megválaszolásában és megfelelő mennyiségű és minőségű információt adjon. Ha egy ügyfé feltesz neked egy kérdést, amire nem vagy biztos a válaszban, csak annyit kell mondanod: „Hadd kérdezzem meg a csapatomtól!”.

AMIT NEM VÁLLALUNK

CÉGES EMAILEK

Nem fogunk céges e-maileket használni (neved@céged.hu), és nem csatlakozunk az általatok használt projektmenedzsment eszközökhöz (Basecamp, Asana, Slack stb.).

ÜGYFÉLKAPCSOLAT

Nem fogunk kapcsolatba lépni az ügyfeleiddel, és nem csatlakozunk semmilyen, az ügyfelekkel kapcsolatos értékesítési vagy stratégiai híváshoz. Azt tapasztaltuk, hogy mindenkinek egyszerűbb, ha nagyon világos határvonalat tartunk.

ÜZLETI FIÓKOK

Nem használjuk a személyes vagy üzleti fiókjaidat. Minden ügyintézés a white label fiókjainkon keresztül történik; ez lehetővé teszi számunkra, hogy kövessük jól meghatározott folyamatainkat, valamint biztosítsuk a megfelelő szintű ellenőrzéseket és optimalizálásokat.

MIT KELL TUDNOD MÉG A WHITE
LABEL PPC SZOLGÁLTATÁSUNKRÓL?

90 NAPOS ELKÖTELEZETTSÉGET KÉRÜNK MINDEN ÚJ ÜGYFÉLTŐL.

MIÉRT? MERT NAGYJÁBÓL ENNYI IDŐBE TELIK, AMÍG A GOOGLE ADS MŰKÖDÉSÉT AZ ELVÁRT SZINTRE FEJLESZTJÜK.

White label PPC szolgáltatásaink nem véletlenül olyan keresettek. Ha te is ismered a rendszerek működését, akkor pontosan tisztában vagy vele, hogy időbe telik, amíg egy Google Ads-kampány lendületet vesz. Ezt követően minden megállapodásunk hónapról hónapra szó. Természetesen bármikor dönthetsz úgy, hogy hosszabb szerződést kötsz ügyfeleiddel, ha ez jobban illeszkedik az üzleti modelledhez.

IGÉNYLÉS

WHITE LABEL SZOLGÁLTATÁSAINK KÖZÉ TARTOZIK A RENDKÍVÜL SIKERES KAMPÁNYINDÍTÁS

A sikeres kampányok indításához hat kulcsfontosságú lépést teszünk meg, amelyek elengedhetetlenek egy hosszú távon jó eredményeket hozó fiók felépítéséhez.

1

Egy részletes űrlappal kezdünk (erről bővebben lentebb olvashatsz), amellyel összegyűjtjük az összes szükséges információt az ügyfeledről, márkájáról és marketingcéljairól.

2

Ezután technikai csapatunk hozzálát a 2. fázishoz, amely a Google Ads-kampány beállítását és a nyomon követést foglalja magában.

3

Körülbelül 10-12 nap elteltével a Kontext egy videós áttekintést ad az ügyfél kampányának állapotáról; ez az indítási folyamat 3. fázisa. Az ügyfél ekkor változtathat, de jóvá kell hagynia, mielőtt a csapat a következő fázisba léphet.

4

Ezt követően élesbe megyünk, és belépünk a 4. fázisba, amelynek során megfigyeljük a kampány teljesítményét, és leszűkítjük, hogy mi működik, és mi nem.

5

A 6. fázis során folytatjuk az új lehetőségek feltárását a nyereségesség maximalizálása érdekében, miközben figyelembe vesszük az olyan dolgokat, mint a verseny, a szezonalitás és a tervezett promóciók.

6

Innen már az 5. fázisba (kampány optimalizálás) léphetünk, ahol a siker érdekében elvégezzük a szükséges fejlesztéseket. Mindez az első kritikus 90 nap alatt történik.

A WHITE LABEL PARTNEREK JELENTŐS ÁRKEDVEZMÉNYT KAPNAK.

A Kontextnél hiszünk az együttműködő partnerségek erejében, és ennek megfelelően alakítottuk ki az árazásunkat. White label partnerként jelentős kedvezményt kapsz a kiskereskedelmi árainkhoz képest. Ahhoz, hogy egy partner jogosult legyen a white label partner árképzésre, legalább három (3) aktív ügyféllel kell rendelkeznie a Kontextnél.

JELENTKEZEM

ONBOARDING FOLYAMATUNK EGYEDÜLÁLLÓ.

TÉNYLEG TUDJUK,
MIT CSINÁLUNK

Több mint egy évtizedes, nagy teljesítményű PPC-kampányok létrehozásával és menedzselésével töltött idő után tényleg tudjuk, mit csinálunk. Onboarding rendszerünk 100%-ban white label, ami azt jelenti, hogy nem kell további szoftvert vásárolni, és zökkenőmentesen illeszkedik a meglévő rendszerünkhöz.

EGYSZERŰSÍTETT
FOLYAMAT

Az egyszerűsített folyamat lehetővé teszi számunkra, hogy gyorsan és hatékonyan összegyűjtsünk minden szükséges információt az ügyfelektől, beleértve a különböző fiókjaikhoz való hozzáférést is. Ez a hozzáférés egy White Label Google Manager-fiókon keresztül érhető el.

SZÜKSÉG LEHET EGYÉB FIÓKOKRA

A különböző hirdetési fiókok, a Google Tag Manager és a Google Analytics mellett a Kontextnek szüksége lehet a Google Merchant Centerhez (e-kereskedelmi ügyfelek esetében) és a Google My Businesshez (helyi ügyfelek esetében) való hozzáférésre is. Ha az ügyfeleid nem rendelkeznek a szükséges fiókok beállításával, akkor természetesen a segítségetekre leszünk a fiókok létrehozásában. Bizonyos esetekben backend/adminisztrátori hozzáférésre is szükségünk lehet az ügyfél weboldalához.

AHHOZ, HOGY EGY ÜGYFÉL FIÓKJÁT SIKERESEN FELÉPÍTSÜKELEGENDŐ NÉHÁNY EGYSZERŰ KÉRDÉSRE VÁLASZOLNOD.

MINDENT MEGTESZÜNK, AMI EGY KAMPÁNY ÉLESBEN TÖRTÉNŐ ELINDÍTÁSÁHOZ SZÜKSÉGES.

kampánytámogatás

kódtelepítés

hirdetési szövegek

mérési pontok

A Kontext csapata telepíti az összes szükséges kódot, létrehozza az összes mérési pontot, elkészíti az összes kampánytámogatást, és összeállítja az összes hirdetést és hirdetési szöveget, kivéve az egyedi videók és grafikák készítését.

Ami a hirdetéskészítést illeti, a Kontext egy adatvezérelt white label ügynökség, ami azt jelenti, hogy megvizsgáljuk a versenytársak ökoszisztémáját, hogy lássuk, mely hirdetések teljesítenek a legjobban, és ezt az információt felhasználva rendkívül sikeres Google Ads kampányt hozunk létre ügyfelei dszámára. Ez azt jelenti, hogy ha egy ügyfél ultra-kreatív ügynökséget keres, akkor nem biztos, hogy mi vagyunk a legmegfelelőbbek.

IGÉNYLÉS

EGY SZÓ A WEBOLDAL KARBANTARTÁSÁRÓL.

Mivel a weboldal karbantartása nem tartozik a feladataink közé, erősen ajánljuk, hogy az ügyfelek megfelelően karbantartott honlapokkal rendelkezzenek. Bár segítünk telepíteni kódokat a weboldalra, a teljes karbantartást nem végezzük el.

DE NEM KELL AGGÓDNOD, MERT EBBEN AZ ESETBEN SEM ENGEDJÜK EL A KEZED.

Mint a white label ügynökség, csapatunk nagyon részletes utasításokat fog adni arról, hogy mit kell tennie az ügyfelednek. Konverziószám-optimalizálási (CRO) ajánlásokat is adunk; ezek olyan kisebb változtatások a weboldalon, amelyek javítják annak általános teljesítményét.

IGÉNYLÉS

TELJES MÉRTÉKBEN TÁMOGATJUK WHITE LABEL PARTNEREINKET AZ ÉRTÉKESÍTÉSI FOLYAMAT SORÁN.

White label PPC partnerként a Kontext szívesen biztosít ingyenes akciótervet mindenkinek, aki jelenleg PPC kampányt folytat, ha legalább 500 000 Ft-ot költ havonta.

Minden akcióterv egy alapos értékelés, amelyben a következőket vizsgáljuk meg: teljesítménykövetés és kulcsfontosságú teljesítménymutatók (KPI-k), oldalbetöltési sebesség, kampánybeállítások (pl. kampánytípusok, eszközök, hirdetési ütemezés, földrajzi célzás és kézbesítési mód), kulcsszavak és licitek, hirdetési szöveg, remarketing, valamint a növekedés/teljesítmény javításának lehetőségei.

Ezek alapján pontosabb számot tudunk adni ügyfele egy leadre jutó valódi költségéről, és azonosítani tudjuk a potenciálisan pazarló kiadások területeit. Ez az értékelés segít rávilágítani arra, hogy az ügyfél kampánya valójában mit hoz az üzlet számára, és hol optimalizálhatja jelenlegi hirdetési kiadásait.

Alapvetően az a célunk, hogy white label partnereinknek minden szükséges eszközt megadjunk ahhoz, hogy segítsük őket az üzlet megkötésében. Különösen az első kritikus 90 nap alatt a Kontext csapata elérhető és elkötelezett abban, hogy ügyfelei rendelkezésére álljon minden, ami a kampányuk beindításához és működtetéséhez szükséges.

NE AGGÓDJ NEM KELL SZAKÉRTŐNEK LENNED A PPC-HIRDETÉSEKBEN.

LÉNYEGÉBEN CSAK ANNYIT KELL TUDNOD, HOGY NÉHÁNY ALAPVETŐ KÉRDÉSSEL FOGLALKOZZ.

Ha egy ügyfél feltesz egy kérdést, és nem tudod a választ, egyszerűen tudasd vele, hogy konzultálnod kell a csapatoddal, és majd visszahívod. Válaszidőnk rendkívül gyors, ezért hívj fel minket, és mi megadjuk a szükséges válaszokat.

IGÉNYLÉS
2024 Kontext Group.
Privacy Policy
Terms of Service
Cookies Settings