A Popflex a Klaviyo automatizmusok segítségével 91%-kal növelte a Black Friday-Cyber Monday (BFCM) kampányok értékesítési bevételeit

Cégnév: Popflex

Platform: Klaviyo, Shopify

Iparág: Kereskedelem

Fő mérőszámok:

  • 91% – a BFCM-értékesítésből származó e-kereskedelmi bevételek éves növekedése 2023-ban
  • 137% – a Klaviyohoz köthető a BFCM értékesítési bevételek éves növekedése 2023-ban
  • 3.3x – a Klaviyo automatizmusok a BFCM értékesítéséből származó bevétel éves növekedése a 2023-ban

A Popflex ötlete egy Pilates stúdióban született meg. A márka vezérigazgatója és vezető tervezője, Cassey Ho még a főiskolán fitneszoktatóként dolgozott, és nem talált olyan táskát, amelybe belefért volna a szőnyege, a vizes palackja és a törölközője – így hát készített egyet. Ez lett a Popflex első terméke.

Azóta a Popflex életmódmárkává nőtte ki magát, és olyan neves rajongókkal rendelkezik, mint Taylor Swift, aki a Popflex szabadalmaztatott Pirouette skortját viselte egy nemrégiben készült YouTube rövidfilmben. (Az általa viselt szín 15 perc alatt elfogyott!)

A több mint 1,5 millió e-mail és SMS-előfizetővel való hatékonabb digitális kapcsolatok működtetéséhez – különösen a nagy forgalmú vásárlási szezonokban – a Popflex a Klaviyora támaszkodik.

Ismerd meg, hogyan segített a Klaviyo a Popflexnek 2023-ban BFCM bevételi rekordokat felállítani

Kihívás

A BFCM 2023. esetében a Popflex nem akarta újra feltalálni a kereket.

A 2022-es stratégiájuk jól működött: az email feliratkozásokat ajándékokkal jutalmazták.. Röviddel ezután meghívták a feliratkozókat, hogy regisztráljanak egy jelszóval védett felületre, ahol korábban vásárolhatták meg a márka termékeit. . Ezt követően hozták nyilvánosságra a BFCM kedvezményeket. 

De 2023-ban „más szintre akartuk emelni a dolgot” – mondja Jen-Ai Notman, a Popflex marketingért felelős alelnöke.

Konkrétan egy egyediVIP-élményt akartak teremteni a vásárlóiknak, különösen azoknak, akik a korai hozzáférésű értékesítésre jelentkeztek. Ez azt jelentette, hogy:

  • Több SMS-t küldek: A Popflex 2022-ben kezdte el használni a Klaviyo SMS-t. 2023-ra rájöttek, hogy a vásárlóik kifejezetten szeretik az SMS üzeneteket – az eladások és a feliratkozások egyaránt növekedtek. „Láttuk ezt a hatalmas lehetőséget, hogy növeljük a bevételeinket” – mondja Notman. „Az SMS sokkal bizalmasabb érzés, mintha egy e-mailt kapnánk. Olyan, mintha egy baráttal sms-eznénk.”
  • Célzottabban küldték üzeneteiket: 2023-ban a Popflex egy sor új terméket indított – és hogy kitűnjenek a zsúfolt kommunikációból, az ünnepi üzeneteket jobban meg kellett célozniuk érdeklődési kör és a vásárlási útvonalban elért szint szerint. .

Megoldás

A Klaviyo használata az e-mail és az SMS küldéshez mindkét cél elérését egyszerűbbé tette a Popflex számára. A Klaviyo szegmentációjára, automatizálásaira és integrációira támaszkodtak, hogy javítsák az ügyfélélményt és elérjék a kitűzött értékesítési célokat..

Több SMS beépítése az automatizálásaikba segített az tt ünnepi bevételek növelésében. 2023-ban a Popflex automatizációkból származó bevétele a 8 napos BFCM kiárusításuk alatt 3,3x ugrott meg éves szinten, az SMS-ből származó bevételük pedig 172%-kal nőtt éves szinten.

A Popflex csapata a Klaviyo Swym integrációjából származó böngészési adatok, vásárlási adatok és kívánságlista-adatok keverékére is támaszkodott, hogy célzottabb, időszerűbb üzeneteket küldjön. Ezzel növelte a személyre szabottság élményét és kiemelkedett a többi márka üzenetei közül.

Mindez hozzájárult a 2023-as rekordot jelentő ünnepi szezonhoz, írja Notman.

„A tavalyi Black Friday kiárusításunk első napja a cég történetének legjobb napja volt” – mondja. „És az első óra, amikor kinyitottunk, a valaha volt legjobb óránk volt.”

Stratégia

A Popflex a Klaviyo integrációira és többcsatornás automatizálására támaszkodott ünnepi stratégiájának kivitelezéséhez. BFCM 2023-ra 3 alapvető frissítést végeztek:

  1. Giveaway-alapú célzás: A Popflex októberben vásárlási ajándékot szervezett, és a résztvevőknek nyaralási kívánságlistákat kellett létrehozniuk az oldalukon. Közel 100 000 ügyfél vett részt a versenyben, ami rengeteg böngészési és kívánságlista-adatot adott a Swymtől, amelyeket célzott ünnepi üzenetküldéshez használhattak fel.
  2. Hibrid e-mail- és SMS-küldés: A Popflex SMS-t illesztett 3 elhagyási folyamba – a böngészés, a kosár és a pénztár elhagyásához -, így az SMS-előfizetők mobil-natív emlékeztetőket kaptak, hogy még az értékesítés vége előtt fejezzék be a vásárlást.
  3. FOMO-üzenetek a BFCM kulcsfontosságú pillanatairól: A Popflex a BFCM-értékesítés korai hozzáférési részének jelszavait a kezdete előtti napon, valamint aznap küldte el az ügyfeleknek, így a kezdeti rész kihagyhatatlan volt. 2023-ban Jodi Miller, a hűség és megtartás marketingmenedzsere az „utolsó órák” kampányait is elküldte, amikor az akció véget ért.

A BFCM 2024-re készülve a Popflex azt tervezi, hogy tovább finomítja jelenlegi stratégiáját. Kipróbálják a Klaviyo AI-t, hogy személyre szabottabb termékajánlásokat adjanak az ünnepi folyamatokba és kampányokba, és fokozzák a szegmentálást az új stíluskvízük alapján.

„A Klaviyo egyik nagyszerű tulajdonsága, hogy mindig tudod, hogy számíthatsz rá” – mondja Miller. „Az, hogy az e-mail és az SMS együtt van egy platformon, segít, mert az üzenetek küldését integrálni lehet. Nagyon sokat fektetünk a Black Friday kampányokba , és jó érzés magabiztosnak lenni abban, hogy minden tökéletesen fog működni”.”

Forrás: Klaviyo

Vissza az esettanulmányokhoz