Rólunk

A Kontext Group

A Kontext Group megalapításakor az egyik legfontosabb cél az volt, hogy ne a sokadik digitális marketing ügynökség legyen. Ennek oka, hogy évek óta látunk egy változást az ügynökségek szerepében az ügyfelek az életében. Egyre gyakrabban nem csak kivitelezőként, de gyakran üzleti tanácsadóként is részt veszünk a cég életében, ezért szerves részei vagyunk a cég fejlődésének. Ez hozta létre azt, hogy három

Értékek
Folyamatos tanulás
Hisszük, hogy ha valaki sikeres akar lenni, annak kritikus eleme a folyamatos tanulás. Arról nem is beszélve, hogy az ügyfeleink maximális kiszolgálásának ez mondhatni az alapkövetelménye

Célok
Mind az ügyfeleinkkel kapcsolatos, mind a belső projektjeink esetében először az adott projekt célját határozzuk meg. Fontos számunkra, hogy ezek a célok a SMART módszertan alapján készüljenek. Így az időbeliség és a számokkal meghatározottság fontos eleme a céloknak

Tervezés, értékelés és naprakész tervek
Hisszük, hogy akkor lehet igazán sikeres egy projekt, ha annak lépéseit nem csak megtervezzük, de dokumentáljuk is. Ugyanígy kultúránk fontos része a tervek folyamatos értékelése, naprakészen tartása és igény esetén finomhangolása.

Tulajdonosi szemlélet
Szakértőink pontosan tudják, hogy a munkájuk gyakran jelentős hatással van az ügyfeleink életére. Nem csak a cég fejlődésére, de akár arra is, hogy tudunk-e olyan eredményeket hozni, ami azt biztosítja, hogy megvannak a szükséges bevételek az adott cég fennmaradásához és fenntartásához.

Felelősségvállalás
Ha valami ki lett nekünk szervezve, az onnantól kezdve a mi felelősségünk. Lényegtelen, hogy előtte ki és mit csinált. Nem jöttek úgy az eredmények, nem működik egy aloldal, még mindig nem rakta be a fejlesztő a követőkódot a honlapba. Ezek a mi felelősségeink. Akár csak olyan formában, hogy tudjon róla a Megbízónk, de gyakran olyan formában, hogy az a mi munkánkról ad képet.

Proaktivitás
A digitális világ egyik fontos jellemzője a gyorsaság. A szakmánk egyik fontos jellemzője, hogy megvan az a tudásunk, ami a Megbízónak nincs, vagy nem ilyen szinten. Ez a két jellemző együttes jelenléte kritikus fontosságúvá tette azt, hogy minden kollégáink munkájának jellemzője legyen a proaktivitás. Ez gyakran azt is jelenti, hogy a Megbízónk üzletéhez kötődő meglátásokat, összefüggéseket megmutassuk és javaslatokkal segítsük a Megbízóinkat.

Munka és magánélet fontossága
Fontos azt nem elfelednünk, hogy továbbra sem gépek vagyunk. Ez azzal jár, hogy igenis szükségünk van a pihenésre, a magánéletre. A cégünk egyik fontos eleme, hogy a munka nem menjen a magánélet rovására. Pont ezért is dolgozik minden kolléga rugalmas időbeosztásban, és ezért van, hogy a cég megalapítása óta a távoli munkavégzésben dolgozik minden kolléga.