Blog

blogolás

Így blogolnak ők

2024-es blogolási statisztikák: 11 év trendjei és tapasztalatai 1000+ bloggertől A tartalom a király! És arra kérünk, hogy ennek a…
TOVÁBB OLVASOM >>
jövő marketingosztálya: ai és ember

A jövő marketingosztálya: az AI és emberi vezetés harmóniája

A mesterséges intelligencia (AI) gyorsan az egyik legfontosabb technológiai eszközzé vált a modern üzleti világban, különösen a marketing területén. Az…
TOVÁBB OLVASOM >>
apollo.io

Apollo.io: adatvezérelt CRM, ami forradalmasítja az értékesítési folyamatokat

Az Apollo.io egy modern, adatvezérelt CRM platform, amelyet kifejezetten arra terveztek, hogy az értékesítési csapatokat hatékonyabbá tegye. Az automatizációs funkciók…
TOVÁBB OLVASOM >>
keresési cél

Keresési cél felhasználása a SEO-ban és tartalomfejlesztésben

A digitális világban, ahol a tartalom mennyisége folyamatosan növekszik, létfontosságú, hogy a vállalkozások (különösen azok marketing szakemberei) mélyebben megértsék, hogyan…
TOVÁBB OLVASOM >>
active campaign

Ezért lesz a barátod az Active Campaign

E-mail marketinget folytatni majdnem minden iparágban és kereskedelmi területen érdemes - erről számtalan cikkben adtunk már számot. Az owned, azaz…
TOVÁBB OLVASOM >>
shopreter vs unas

Webshop-motorok harca: Shoprenter vs. Unas

Megoszlanak a vélemények azzal kapcsolatban, hogy ha bérelhető webshop motort szeretnél használni, melyik a legjobb. Ma két hazai versenyzőt, a…
TOVÁBB OLVASOM >>
Email megnyitási ráta: az email marketing első akadálya

Email megnyitási ráta: az email marketing első akadálya

Amikor elkészítünk egy hírlevelet vagy DM üzenetet és a küldés gombra kattintunk, lelki szemeink előtt megjelenik, ahogy a címzettek pokróccal…
TOVÁBB OLVASOM >>
Így kommunikálj, hogy az ügyfeleid örökre a szívükbe zárjanak

Így kommunikálj, hogy az ügyfeleid örökre a szívükbe zárjanak

Folyton csengő telefonok, megállíthatatlan email folyam, egymásba érő megbeszélések… Ha a te napod is így néz ki, akkor érdemes átgondolnod…
TOVÁBB OLVASOM >>
B2B alapok

B2B alapok – ismerkedj meg a hatékony business to business kommunikációval

A kommunikációd és a marketinged eredményességének az alapja, ha ismered a célcsoportod, tudod, hogy milyen problémájukat fogod megoldani és milyen…
TOVÁBB OLVASOM >>