Blog

Így blogolnak ők
2024-es blogolási statisztikák: 11 év trendjei és tapasztalatai 1000+ bloggertől A tartalom a király! És arra kérünk, hogy ennek a…

A jövő marketingosztálya: az AI és emberi vezetés harmóniája
A mesterséges intelligencia (AI) gyorsan az egyik legfontosabb technológiai eszközzé vált a modern üzleti világban, különösen a marketing területén. Az…

Apollo.io: adatvezérelt CRM, ami forradalmasítja az értékesítési folyamatokat
Az Apollo.io egy modern, adatvezérelt CRM platform, amelyet kifejezetten arra terveztek, hogy az értékesítési csapatokat hatékonyabbá tegye. Az automatizációs funkciók…

Keresési cél felhasználása a SEO-ban és tartalomfejlesztésben
A digitális világban, ahol a tartalom mennyisége folyamatosan növekszik, létfontosságú, hogy a vállalkozások (különösen azok marketing szakemberei) mélyebben megértsék, hogyan…

Ezért lesz a barátod az Active Campaign
E-mail marketinget folytatni majdnem minden iparágban és kereskedelmi területen érdemes - erről számtalan cikkben adtunk már számot. Az owned, azaz…

Webshop-motorok harca: Shoprenter vs. Unas
Megoszlanak a vélemények azzal kapcsolatban, hogy ha bérelhető webshop motort szeretnél használni, melyik a legjobb. Ma két hazai versenyzőt, a…

Email megnyitási ráta: az email marketing első akadálya
Amikor elkészítünk egy hírlevelet vagy DM üzenetet és a küldés gombra kattintunk, lelki szemeink előtt megjelenik, ahogy a címzettek pokróccal…

Így kommunikálj, hogy az ügyfeleid örökre a szívükbe zárjanak
Folyton csengő telefonok, megállíthatatlan email folyam, egymásba érő megbeszélések… Ha a te napod is így néz ki, akkor érdemes átgondolnod…

B2B alapok – ismerkedj meg a hatékony business to business kommunikációval
A kommunikációd és a marketinged eredményességének az alapja, ha ismered a célcsoportod, tudod, hogy milyen problémájukat fogod megoldani és milyen…