Blog

Örökzöld tartalom – mi ez és miért van rá neked is szükséged?
Azzal mindannyian tisztában vagyunk, hogy a blog bejegyzések használat kiváló módja annak, hogy az oldaladra folyamatosan releváns forgalmat terelj, ismertséget…

9 vásárlás utáni e-mail ötlet, amelyek növelik a bevételt, a vásárlói elkötelezettséget és megtartást
Az a pillanat, miután valaki vásárol tőled, kulcsfontosságú! Rengeteg pénzt és energiát öltél abba, hogy valaki vásároljon tőled. Megszerezted a…

Az elfáradt hirdetés hatékony gyógymódjai
A korábban jól működő hirdetéseid egy idő után már nem hozzák az elvárt eredményt? Hiába állítottad be őket alaposan, dolgoztál…

11 MarTech Stack építési hiba
Csodálatos marketinget akarsz csinálni. Szeretnéd felhatalmazni a csapatodat, összegyűjteni a megfelelő adatokat, egyedi tartalmakat létrehozni, automatizálni a tölcséreket, személyre szabni…

Új feladói követelmények a Google-nél és a Yahoo-nál! Erre figyelj, hogy az emaileid a jövőben is célba érjenek
Feltételezzük, hogy nem tudtad kikerülni a Google és a Yahoo új feladói követelményeiről szóló híreket, hiszen ezzel vannak tele a…

Olajcsere 100.000 látogató után: WordPress üzemeltetés
Közkeletű tévedés, hogy napjaink méltán legnépszerűbb CMS rendszere, a Wordpress telepítése után nincsen sok dolgunk, csupán a tartalmak feltöltése. De…

BLACK FRIDAY és CYBER MONDAY – 2023-as eredmények és hírek a nagyvilágból
A Klaviyo a 2023-as Black Friday és Cyber Monday kampányok elemzését már közkinccsé is tette. Az adatok tanulságosak, érdekesek és…

Megéri még hírlevelet küldeni?
Nincs olyan marketinges konferencia vagy kiadvány, amiben évente legalább egyszer ne temetnék az e-mailt, mint marketingeszközt. Sokszor az új technológiák…

Hogyan ver át a csak jutalékos marketing ügynökség?
Látszólag kristály tiszta a cél, amikor megrendelő és ügynökség a magasabb konverzió érdekében jutalékos rendszerben szerződik, hiszen ez a teljesítmény…