Blog

Örökzöld tartalom

Örökzöld tartalom – mi ez és miért van rá neked is szükséged?

Azzal mindannyian tisztában vagyunk, hogy a blog bejegyzések használat kiváló módja annak, hogy az oldaladra folyamatosan releváns forgalmat terelj, ismertséget…
TOVÁBB OLVASOM >>
9 vásárlás utáni e-mail ötlet

9 vásárlás utáni e-mail ötlet, amelyek növelik a bevételt, a vásárlói elkötelezettséget és megtartást

Az a pillanat, miután valaki vásárol tőled, kulcsfontosságú! Rengeteg pénzt és energiát öltél abba, hogy valaki vásároljon tőled. Megszerezted a…
TOVÁBB OLVASOM >>
Az elfáradt hirdetés hatékony gyógymódjai

Az elfáradt hirdetés hatékony gyógymódjai

A korábban jól működő hirdetéseid egy idő után már nem hozzák az elvárt eredményt? Hiába állítottad be őket alaposan, dolgoztál…
TOVÁBB OLVASOM >>
MarTech Stack

11 MarTech Stack építési hiba

Csodálatos marketinget akarsz csinálni. Szeretnéd felhatalmazni a csapatodat, összegyűjteni a megfelelő adatokat, egyedi tartalmakat létrehozni, automatizálni a tölcséreket, személyre szabni…
TOVÁBB OLVASOM >>
Új feladói követelmények

Új feladói követelmények a Google-nél és a Yahoo-nál! Erre figyelj, hogy az emaileid a jövőben is célba érjenek

Feltételezzük, hogy nem tudtad kikerülni a Google és a Yahoo új feladói követelményeiről szóló híreket, hiszen ezzel vannak tele a…
TOVÁBB OLVASOM >>
Wordpress üzemeltetés

Olajcsere 100.000 látogató után: WordPress üzemeltetés

Közkeletű tévedés, hogy napjaink méltán legnépszerűbb CMS rendszere, a Wordpress telepítése után nincsen sok dolgunk, csupán a tartalmak feltöltése. De…
TOVÁBB OLVASOM >>
Cyber monday

BLACK FRIDAY és CYBER MONDAY – 2023-as eredmények és hírek a nagyvilágból

A Klaviyo a 2023-as Black Friday és Cyber Monday kampányok elemzését már közkinccsé is tette. Az adatok tanulságosak, érdekesek és…
TOVÁBB OLVASOM >>
Melyik hírlevél típus a legjobb?

Megéri még hírlevelet küldeni?

Nincs olyan marketinges konferencia vagy kiadvány, amiben évente legalább egyszer ne temetnék az e-mailt, mint marketingeszközt. Sokszor az új technológiák…
TOVÁBB OLVASOM >>
Ügynökség átverés

Hogyan ver át a csak jutalékos marketing ügynökség?

Látszólag kristály tiszta a cél, amikor megrendelő és ügynökség a magasabb konverzió érdekében jutalékos rendszerben szerződik, hiszen ez a teljesítmény…
TOVÁBB OLVASOM >>