Blog

Ingyenes vagy fizetett? Milyen médiacsatornákra van szükséged?

Ingyenes vagy fizetett? Milyen médiacsatornákra van szükséged?

A marketing boldog békeidőiben, amikor a digitális médiák az internet farvizén éppen csak elkezdték térhódításukat, egyszerűen használhattuk az ATL /…
TOVÁBB OLVASOM >>
ios

A te marketingedre hatással lesz az iOS 17?

Hosszú hónapok tesztelését követően szeptember közepén megjelent az Apple telefonokon a legújabb frissítés. Az IOS17 várhatóan 2024 első negyedévében lesz…
TOVÁBB OLVASOM >>
Mi gazdasági potenciálja

Nem holnapra leszünk hatékonyabbak az MI-től, de hatékonyabbak leszünk, az biztos

Mindenhol ott van, mégis láthatatlan: talán így lehetne a legjobban leírni azt, amit a mesterséges intelligencia algoritmusok, a gépi tanulás…
TOVÁBB OLVASOM >>
Miért fontos a marketingesed alakja?

Miért fontos a marketingesed alakja?

Akár külsős, akár belsős marketing szakembert alkalmazol, a vele való együttműködésben kulcs lehet, ha tudod, milyen “alakú”. De mire használja…
TOVÁBB OLVASOM >>
Hogyan készíts jó e-mail marketing tervet?

Hogyan készíts jó e-mail marketing tervet?

Bár az e-mail marketingnek már számtalan temetésén részt vehettünk, úgy tűnik, valójában halhatatlan. Nem csak túléli a digitális tér folyamatos…
TOVÁBB OLVASOM >>
Konverziódús webshopok marketingtitkai

Konverziódús webshopok marketingtitkai

Webshopot indítani ma már pillanatok kérdése, hiszen sok színvonalas hazai és külföldi bérelhető megoldás, telepíthető rendszerek vagy akár saját fejlesztések…
TOVÁBB OLVASOM >>
bnpl

BNPL: már itthon is!

Van új a fizetési szolgáltatások piacán: Már a Shoprenter összes ügyfele számára is elérhető a “buy now pay later” lehetőség”…
TOVÁBB OLVASOM >>
Az e-mail él és virul: 6+1 tipp a sikeres email marketinghez

Hozd ki a legtöbbet Black Fridayból emailek segítségével

Közeledik minden webáruház tulajdonos kedvenc napja a Black Friday. Sokan erre a napra időzítik a legnagyobb kedvezményeiket és jelentős számú…
TOVÁBB OLVASOM >>
Hogyan találj és válassz jó ügyfeleket?

Hogyan találj és válassz jó ügyfeleket?

A jó ügyfelek motiválttá tesznek és kiszámíthatóságot garantálnak neked és a csapatodnak. Ha megtalálod azokat a partnereket, akikkel hosszú távon…
TOVÁBB OLVASOM >>