Webshop bevételnövelés

A webshopok a digitális marketing nagy nyertesei, hiszen az ökoszisztémában rejlő lehetőségeket nekik a legkönnyebb kihasználni, sőt bizonyos lehetőségeket csak ők tudják használni. Ám pont ez a számos lehetőség sokszor inkább hátrány, mint előny. Elég csak arra gondolni, hogy mennyi eszközzel és azok folyamatos változásával kell képben lenni.
A 2019-es COVID számos hatással volt az üzleti életre. Ennek nem elhanyagolható része, hogy számos cég tette át (vagy bővítette ki) működését a digitális marketing térbe. Ez pedig tovább növelte a versenyt.

Miért érdemes egy performance ügynökséggel dolgozni?

Ahogy a név is mutatja, ezeknek a cégeknek a működésének a fókuszában az eredmények állnak. Méghozzá bevételi eredmények, nem pedig a megjelenési, brand építési eredmények. Egy megfelelő performance ügynökség munkájának fókuszában a bevételek és a profit növelése áll. Olyan eszközöket használnak, amik már rövidtávon is pozitív eredményeket hoznak, és emaikkel meg lehet alapozni a közép- és hosszútávú eredményeket is.

Webshop bevételnövelés lehetséges elemei

PPC fiók audit (Facebook, Instagram, Google, LinkedIn)SEO auditEmail marketing auditGoogle Analytics auditGoogle Analytics fiók és mérések felépítésePPC fiók felépítésePPC menedzsment (Facebook, Instagram, Google, LinkedIn)SEO menedzsmentEmail marketing menedzsmentKözösségi média menedzsment

Webshop bevételnövelés folyamata

Adatok elemzéseMarketing aktivitások szegmentálásSzegmentálás alapján a következő 1 hónap feladatainak és céljainak meghatározásaSzegmentálás alapján a következő 3 hónap feladatainak és céljainak meghatározása

Együttműködési követelmények

Webshop minimum 3 hónapja működikWebshopban minimum havi tranzakció havontaRendelkezésre álló hirdetési költségkeret minimum havi 60.000 Ft

Kapcsolódó bejegyzések

blogolás

Így blogolnak ők

2024-es blogolási statisztikák: 11 év trendjei és tapasztalatai 1000+ bloggertől A tartalom a király! És arra kérünk, hogy ennek a…
TOVÁBB OLVASOM >>
jövő marketingosztálya: ai és ember

A jövő marketingosztálya: az AI és emberi vezetés harmóniája

A mesterséges intelligencia (AI) gyorsan az egyik legfontosabb technológiai eszközzé vált a modern üzleti világban, különösen a marketing területén. Az…
TOVÁBB OLVASOM >>
apollo.io

Apollo.io: adatvezérelt CRM, ami forradalmasítja az értékesítési folyamatokat

Az Apollo.io egy modern, adatvezérelt CRM platform, amelyet kifejezetten arra terveztek, hogy az értékesítési csapatokat hatékonyabbá tegye. Az automatizációs funkciók…
TOVÁBB OLVASOM >>