Email megnyitási ráta: az email marketing első akadálya
Amikor elkészítünk egy hírlevelet vagy DM üzenetet és a küldés gombra kattintunk, lelki szemeink előtt megjelenik, ahogy a címzettek pokróccal
A webshopok a digitális marketing nagy nyertesei, hiszen az ökoszisztémában rejlő lehetőségeket nekik a legkönnyebb kihasználni, sőt bizonyos lehetőségeket csak ők tudják használni. Ám pont ez a számos lehetőség sokszor inkább hátrány, mint előny. Elég csak arra gondolni, hogy mennyi eszközzel és azok folyamatos változásával kell képben lenni.
A 2019-es COVID számos hatással volt az üzleti életre. Ennek nem elhanyagolható része, hogy számos cég tette át (vagy bővítette ki) működését a digitális marketing térbe. Ez pedig tovább növelte a versenyt.
Ahogy a név is mutatja, ezeknek a cégeknek a működésének a fókuszában az eredmények állnak. Méghozzá bevételi eredmények, nem pedig a megjelenési, brand építési eredmények. Egy megfelelő performance ügynökség munkájának fókuszában a bevételek és a profit növelése áll. Olyan eszközöket használnak, amik már rövidtávon is pozitív eredményeket hoznak, és emaikkel meg lehet alapozni a közép- és hosszútávú eredményeket is.
Amikor elkészítünk egy hírlevelet vagy DM üzenetet és a küldés gombra kattintunk, lelki szemeink előtt megjelenik, ahogy a címzettek pokróccal
Folyton csengő telefonok, megállíthatatlan email folyam, egymásba érő megbeszélések… Ha a te napod is így néz ki, akkor érdemes átgondolnod
A kommunikációd és a marketinged eredményességének az alapja, ha ismered a célcsoportod, tudod, hogy milyen problémájukat fogod megoldani és milyen