Webshop bevételnövelés
A webshopok a digitális marketing nagy nyertesei, hiszen az ökoszisztémában rejlő lehetőségeket nekik a legkönnyebb kihasználni, sőt bizonyos lehetőségeket csak ők tudják használni. Ám pont ez a számos lehetőség sokszor inkább hátrány, mint előny. Elég csak arra gondolni, hogy mennyi eszközzel és azok folyamatos változásával kell képben lenni.
A 2019-es COVID számos hatással volt az üzleti életre. Ennek nem elhanyagolható része, hogy számos cég tette át (vagy bővítette ki) működését a digitális marketing térbe. Ez pedig tovább növelte a versenyt.
Miért érdemes egy performance ügynökséggel dolgozni?
Ahogy a név is mutatja, ezeknek a cégeknek a működésének a fókuszában az eredmények állnak. Méghozzá bevételi eredmények, nem pedig a megjelenési, brand építési eredmények. Egy megfelelő performance ügynökség munkájának fókuszában a bevételek és a profit növelése áll. Olyan eszközöket használnak, amik már rövidtávon is pozitív eredményeket hoznak, és emaikkel meg lehet alapozni a közép- és hosszútávú eredményeket is.
Webshop bevételnövelés lehetséges elemei
PPC fiók audit (Facebook, Instagram, Google, LinkedIn)SEO auditEmail marketing auditGoogle Analytics auditGoogle Analytics fiók és mérések felépítésePPC fiók felépítésePPC menedzsment (Facebook, Instagram, Google, LinkedIn)SEO menedzsmentEmail marketing menedzsmentKözösségi média menedzsmentWebshop bevételnövelés folyamata
Adatok elemzéseMarketing aktivitások szegmentálásSzegmentálás alapján a következő 1 hónap feladatainak és céljainak meghatározásaSzegmentálás alapján a következő 3 hónap feladatainak és céljainak meghatározásaEgyüttműködési követelmények
Webshop minimum 3 hónapja működikWebshopban minimum havi tranzakció havontaRendelkezésre álló hirdetési költségkeret minimum havi 60.000 FtKapcsolódó bejegyzések

Így blogolnak ők

A jövő marketingosztálya: az AI és emberi vezetés harmóniája
