Email megnyitási ráta: az email marketing első akadálya
Amikor elkészítünk egy hírlevelet vagy DM üzenetet és a küldés gombra kattintunk, lelki szemeink előtt megjelenik, ahogy a címzettek pokróccal
Az adatalapú marketing nem egy jól hangzó semmitmondó frázis, hanem napjainkra alapkövetelménnyé vált. Mégis sokszor találkozhatunk azzal, hogy nem megfelelő adatokkal vagy azok nem megfelelő vizualizációjával dolgoznak a cégek. Ez többek között azért is káros, mert így nem megfelelő információk alapján hoznak döntéseket.
A digitális analitika nem egy kipipálandó eleme a digitális marketingnek, hanem folyamatosan jelenlevő feladatok és folyamatok csoportja. Ezek fókuszában a megfelelő adatok gyűjtése és azok vizualizációja mellett fontos feladatot jelent a tesztek és egyéb eszközök az eredmények javításában, illetve maguk a döntések.
Ahogy fentebb is írtuk a digitális analitika alapja a megfelelő adatgyűjtés. Mégis a vállalkozások jelentős része esetében már itt is komoly problémákkal szoktunk találkozni. A Google Analytics szolgáltatásunk célja, hogy pontos képet adjunk a Google Analytics fiók jelenlegi állapotáról, az elvégzendő javításokról és optimalizálásokról, illetve, hogy ezeket miként lehet meg is csinálni.
Napjainkra a Google Analytics egy komplex, ám nyitott rendszerré vált. Így sokkal könnyebb a cég számára valóban releváns adatokhoz hozzájutni. A szolgáltatásunk célja, hogy a cégek igényei alapján elkészítjük a szükséges mérési terv dokumentációját, elvégezzük a mérések implementálását, felépítjük a Google Analytics fiókot, és azt folyamatosan menedzseljük is.
A Google Datastudio egy nagyszerű eszköz az adatvizualizációra. Legnagyobb előnye, hogy számos adatforrást tudunk használni, egy-egy riportban akár többet is. Így egy riportban kezelhetők például a hirdetési adatok, a saját CRM adatai és a saját ERP rendszer adatai. Szolgáltatásunk során megismerjük a Megbízó igényeit, és ez alapján építjük fel a szükséges riportot vagy riportokat.
Hőtérképes elemzés, felhasználói viselkedéselemzés videófelvételek alapján, tölcsérelemzés, űrlap kitöltési elemzés, visszajelzések gyűjtése. Ezek mind olyan eszközök, amik sokat tudnak segíteni egy honlap optimalizálásában. Ezek mind meg is találhatók a HotJar rendszerében. A szolgáltatásunk célja, hogy a Megbízói igények alapján felépítsük a szükséges méréseket, illetve az összegyűjtött adatok alapján adjunk javaslatokat.
Amikor elkészítünk egy hírlevelet vagy DM üzenetet és a küldés gombra kattintunk, lelki szemeink előtt megjelenik, ahogy a címzettek pokróccal
Folyton csengő telefonok, megállíthatatlan email folyam, egymásba érő megbeszélések… Ha a te napod is így néz ki, akkor érdemes átgondolnod
A kommunikációd és a marketinged eredményességének az alapja, ha ismered a célcsoportod, tudod, hogy milyen problémájukat fogod megoldani és milyen