11 performance marketing hiba, ami lenullázhatja a vállalkozásod teljesítményét
A marketinged eredményességét rengeteg tényező befolyásolja. Ebben a cikkben azokra a legnagyobb “bakikra” hívjuk fel a figyelmedet, amik hatással vannak
Az adatalapú marketing nem egy jól hangzó semmitmondó frázis, hanem napjainkra alapkövetelménnyé vált. Mégis sokszor találkozhatunk azzal, hogy nem megfelelő adatokkal vagy azok nem megfelelő vizualizációjával dolgoznak a cégek. Ez többek között azért is káros, mert így nem megfelelő információk alapján hoznak döntéseket.
A digitális analitika nem egy kipipálandó eleme a digitális marketingnek, hanem folyamatosan jelenlevő feladatok és folyamatok csoportja. Ezek fókuszában a megfelelő adatok gyűjtése és azok vizualizációja mellett fontos feladatot jelent a tesztek és egyéb eszközök az eredmények javításában, illetve maguk a döntések.
Ahogy fentebb is írtuk a digitális analitika alapja a megfelelő adatgyűjtés. Mégis a vállalkozások jelentős része esetében már itt is komoly problémákkal szoktunk találkozni. A Google Analytics szolgáltatásunk célja, hogy pontos képet adjunk a Google Analytics fiók jelenlegi állapotáról, az elvégzendő javításokról és optimalizálásokról, illetve, hogy ezeket miként lehet meg is csinálni.
Napjainkra a Google Analytics egy komplex, ám nyitott rendszerré vált. Így sokkal könnyebb a cég számára valóban releváns adatokhoz hozzájutni. A szolgáltatásunk célja, hogy a cégek igényei alapján elkészítjük a szükséges mérési terv dokumentációját, elvégezzük a mérések implementálását, felépítjük a Google Analytics fiókot, és azt folyamatosan menedzseljük is.
A Google Datastudio egy nagyszerű eszköz az adatvizualizációra. Legnagyobb előnye, hogy számos adatforrást tudunk használni, egy-egy riportban akár többet is. Így egy riportban kezelhetők például a hirdetési adatok, a saját CRM adatai és a saját ERP rendszer adatai. Szolgáltatásunk során megismerjük a Megbízó igényeit, és ez alapján építjük fel a szükséges riportot vagy riportokat.
Hőtérképes elemzés, felhasználói viselkedéselemzés videófelvételek alapján, tölcsérelemzés, űrlap kitöltési elemzés, visszajelzések gyűjtése. Ezek mind olyan eszközök, amik sokat tudnak segíteni egy honlap optimalizálásában. Ezek mind meg is találhatók a HotJar rendszerében. A szolgáltatásunk célja, hogy a Megbízói igények alapján felépítsük a szükséges méréseket, illetve az összegyűjtött adatok alapján adjunk javaslatokat.
A marketinged eredményességét rengeteg tényező befolyásolja. Ebben a cikkben azokra a legnagyobb “bakikra” hívjuk fel a figyelmedet, amik hatással vannak
Nincs ingyen ebéd: minden elérésért fizetni kell, így kereskedelemben és/vagy marketingben dolgozó szakemberként te is tudod, hogy az organikus forgalom
A lead nem új keletű dolog: egy idős a kereskedelemmel. Amikor Sümeghy Oszkár egykor betért a gazdagréti vegyeskereskedésbe és Lenke
© Minden jog fenntartva!
Made with by WPViking Agency
Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.
További információkért olvasd el az Adatvédelmi nyilatkozatunkat.
A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.
Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.
Ez a webhely a Google Analytics-et használja anonim információk gyűjtésére, mint például az oldal látogatóinak száma és a legnépszerűbb oldalak.
A cookie engedélyezése lehetővé teszi, hogy javítsuk honlapunkat.
A feltétlenül szükséges sütiket mindenkor engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.