Fizetett hirdetések (PPC)
Eredményfókuszú PPC szolgáltatás
Tevékenységünk fókuszában a rövidtávú eredményesség és a hosszútávú profit egyszerre szerepel. Performance marketing ügynökségként fontos számunkra, hogy ne elérésben, hanem konverziókban, leadekben és tranzakciókban mérjük a munkánk sikerességét. Ezzel is biztosítva a hosszútávú ügyfél-ügynökségi kapcsolatot.
Miért éri meg napjainkban is a fizetett hirdetések futtatása?
A fizetett hirdetések évek óta fontos eleme a digitális marketing eszköztárnak. Előnye, hogy nagyon jól lehet vele célozni, és a kampány beállítását követően akár már néhány perc múltán meg tudunk jelenni a célcsoport előtt. A megfelelő üzenettel és kreatívval.
Néhány ok, hogy miért éri meg a PPC kampányok használata
Azonnali eredményekReleváns közönségÁltalunk meghatározott célközönség előtt megjelenésKontroll, hogy mi jelenhet meg a felhasználók előtt2020-ban másodpercenként 81.000 keresés történt a Google keresőjében2017-ben 7 millió hirdető 10 milliárd dollárt költött el PPC hirdetésekreA helyi célzású hirdetések 107%-kal növelik meg a boltlátogatások számátKKV-k 87%-a használja a közösségi hirdetések (Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter) lehetőségétPPC szolgáltatások
PPC AUDIT
Nehéz úgy kijelölni a helyes utat, ha nem tudjuk hol is vagyunk. A PPC audit szolgáltatásunk célja, hogy pontos képet adjon a jelenlegi helyzetről, a lehetséges rövid- és hosszútávú célokról, gyakorlati tanácsokat és lépéseket adjon a költségek csökkentésére és a realizált eredmények növelésére.
PPC STRATÉGIA
A PPC hirdetések egyik veszélye, hogy könnyen el lehet indítani egy kampányt, illetve nagyon sokszor találkozunk azzal, hogy ösztönből, ad-hoc jelleggel történik egy hirdetési fiók felépítése és működtetése. Ez sajnos napjainkra már nem egy jó hozzáállás. A PPC rendszereket különböző algoritmusok működtetik, amikkel számolni kell a fiók felépítésekor, illetve ugyanígy egy-egy beállítás melletti döntés komoly hatással tud lenni az eredményekre.
A szolgáltatásunk célja, hogy készüljön egy írott dokumentum, ami alapján fel lehet építeni és működtetni is lehet a kampányokat, úgy hogy azok eredményességét maximalizáljuk. Ez az írott dokumentum segít abban, hogy bármiféle külsős segítség nélkül is lehessen dolgozni a PPC fiók eredményességén.
PPC MENEDZSMENT
A PPC menedzsment szolgáltatásunk lényege, hogy ügyfeleink az operatív feladatokat teljes egészében átadhassák nekünk. Így nekik elég azzal foglalkozni, ami a saját működésük alapja, és közben egy profi csapat dolgozik az üzleti eredményeiken.
Szolgáltatásunk fontos elemei az ügyfél-ügynökség kooperáció, ezért a kijelölt negyedéves célokat, az elért eredményeket rendszeresen egyeztetjük. Így biztosítva a transzparenciát és a valódi win-win kapcsolatot.
PPC TANÁCSADÁS
Napjainkban is több olyan cég van, ahol a fizetett hirdetés egy (vagy több) belsős kolléga feladata. Ám szeretnék, ha a rendelkezésre állna egy olyan csapat, akiktől bármikor kérdezhetnek, esetleg egyeztethetnek az eredményekről, illetve az új ötletekről, tervekről. Minderre megoldást nyújt a PPC tanácsadás szolgáltatásunk.
A szolgáltatásunk lényege, hogy a fizetett hirdetések területén bármilyen kérdést, ötletet, problémát meg lehessen oldani. Olyan szakembereknek hála, akik aktívan dolgoznak és találkoznak ezekkel vagy ehhez közeli témákkal, és valódi tapasztalataik vannak az egyes döntések hatásairól.