Ingyenes vagy fizetett? Milyen médiacsatornákra van szükséged?
A marketing boldog békeidőiben, amikor a digitális médiák az internet farvizén éppen csak elkezdték térhódításukat, egyszerűen használhattuk az ATL /
Tevékenységünk fókuszában a rövidtávú eredményesség és a hosszútávú profit egyszerre szerepel. Performance marketing ügynökségként fontos számunkra, hogy ne elérésben, hanem konverziókban, leadekben és tranzakciókban mérjük a munkánk sikerességét. Ezzel is biztosítva a hosszútávú ügyfél-ügynökségi kapcsolatot.
A fizetett hirdetések évek óta fontos eleme a digitális marketing eszköztárnak. Előnye, hogy nagyon jól lehet vele célozni, és a kampány beállítását követően akár már néhány perc múltán meg tudunk jelenni a célcsoport előtt. A megfelelő üzenettel és kreatívval.
Nehéz úgy kijelölni a helyes utat, ha nem tudjuk hol is vagyunk. A PPC audit szolgáltatásunk célja, hogy pontos képet adjon a jelenlegi helyzetről, a lehetséges rövid- és hosszútávú célokról, gyakorlati tanácsokat és lépéseket adjon a költségek csökkentésére és a realizált eredmények növelésére.
A PPC hirdetések egyik veszélye, hogy könnyen el lehet indítani egy kampányt, illetve nagyon sokszor találkozunk azzal, hogy ösztönből, ad-hoc jelleggel történik egy hirdetési fiók felépítése és működtetése. Ez sajnos napjainkra már nem egy jó hozzáállás. A PPC rendszereket különböző algoritmusok működtetik, amikkel számolni kell a fiók felépítésekor, illetve ugyanígy egy-egy beállítás melletti döntés komoly hatással tud lenni az eredményekre.
A szolgáltatásunk célja, hogy készüljön egy írott dokumentum, ami alapján fel lehet építeni és működtetni is lehet a kampányokat, úgy hogy azok eredményességét maximalizáljuk. Ez az írott dokumentum segít abban, hogy bármiféle külsős segítség nélkül is lehessen dolgozni a PPC fiók eredményességén.
A PPC menedzsment szolgáltatásunk lényege, hogy ügyfeleink az operatív feladatokat teljes egészében átadhassák nekünk. Így nekik elég azzal foglalkozni, ami a saját működésük alapja, és közben egy profi csapat dolgozik az üzleti eredményeiken.
Szolgáltatásunk fontos elemei az ügyfél-ügynökség kooperáció, ezért a kijelölt negyedéves célokat, az elért eredményeket rendszeresen egyeztetjük. Így biztosítva a transzparenciát és a valódi win-win kapcsolatot.
Napjainkban is több olyan cég van, ahol a fizetett hirdetés egy (vagy több) belsős kolléga feladata. Ám szeretnék, ha a rendelkezésre állna egy olyan csapat, akiktől bármikor kérdezhetnek, esetleg egyeztethetnek az eredményekről, illetve az új ötletekről, tervekről. Minderre megoldást nyújt a PPC tanácsadás szolgáltatásunk.
A szolgáltatásunk lényege, hogy a fizetett hirdetések területén bármilyen kérdést, ötletet, problémát meg lehessen oldani. Olyan szakembereknek hála, akik aktívan dolgoznak és találkoznak ezekkel vagy ehhez közeli témákkal, és valódi tapasztalataik vannak az egyes döntések hatásairól.
A marketing boldog békeidőiben, amikor a digitális médiák az internet farvizén éppen csak elkezdték térhódításukat, egyszerűen használhattuk az ATL /
Hosszú hónapok tesztelését követően szeptember közepén megjelent az Apple telefonokon a legújabb frissítés. Az IOS17 várhatóan 2024 első negyedévében lesz
Mindenhol ott van, mégis láthatatlan: talán így lehetne a legjobban leírni azt, amit a mesterséges intelligencia algoritmusok, a gépi tanulás
Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.
További információkért olvasd el az Adatvédelmi nyilatkozatunkat.
A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.
Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.
Ez a webhely a Google Analytics-et használja anonim információk gyűjtésére, mint például az oldal látogatóinak száma és a legnépszerűbb oldalak.
A cookie engedélyezése lehetővé teszi, hogy javítsuk honlapunkat.
A feltétlenül szükséges sütiket mindenkor engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.