PPC szakértő (medior/senior)

A Kontextnél a hatékonyság és az eredményesség van fókuszban. PPC ügyfeleink száma jelentősen bővült, így bővítjük a csapatot. Ha már régóta, rendszeresen dolgozol hirdetési fiókokban, Google hirdetésekkel kelsz és Meta hirdetésekkel fekszel, a Linkedin és a TikTok hirdetésekkel is van gyakorlatod,  akkor figyelj, mert lehet, hogy pont téged keresünk! 

CSATLAKOZZ HOZZÁNK SZABADÚSZÓ MEDIOR / SENIOR PPC-S KOLLÉGAKÉNT

A medior és a senior szintet komolyan gondoljuk. Nincs lehetőségünk arra, hogy fogjuk a kezed, önállóan kell tudnod kampányokat optimalizálni és építeni hazai és nemzetközi színtéren egyaránt. Proaktivitást várunk mind az eredmények javítására vonatkozó javaslataid tekintetében, mind pedig abban, hogyan tud a fiók tovább fejlődni, milyen eszközöket érdemes bevetni még ahhoz, hogy ügyfelünk sikeresebb legyen. Kérjük, hogy ebben az esetben nagyon vedd figyelembe az “akkor jelentkezz, ha” részt, mert az ott leírt tapasztalatok nélkül nem fogunk tudni együtt dolgozni.

Mivel adatalapú működésünk kiválóan bizonyított ezért fontos, hogy te is pontosan tisztában legyél azzal, mit, hogy és hol tudsz mérni a fiókok teljesítményével kapcsolatban.

Hogy dolgozunk? 

  • nincs gyomorgörcs: nincs hirtelen feladatbeesés, nincsenek toxikus ügyfelek
  • tervezhetőség: mindig időben szólunk, hogy mi lesz a feladatot. És az időben nálunk nem azt jelenti, hogy egy órával a határidő előtt
  • teljes önállóság: bízunk abban, hogy a legjobbat hozod az ügyfeleinknek, így nem fogunk irányítani. A projektekhez teljes önállóságot kapsz.
  • nincs kötött munkaidő: onnan és akkor dolgozol, amikor akarsz és amikor a leghatékonyabb vagy. A lényeg, hogy határidőre elkészülj a feladatokkal.
  • teljesen remote csapat: nincs irodánk, mindenki onnan dolgozik, ahonnan szeretne
  • nincsenek felesleges meetingek: a megbeszélés nem egy kipipálandó feladat, amivel csak raboljuk az idődet. Akkor meetingelünk, ha értelme van.
  • teljesítményalapú bérezés: annyit keresel, amennyit dolgozol. Nem határozunk meg maximum elérhető fizetést, cserébe viszont minimum jövedelmet sem fogunk adni. 
  • folyamatos szakmai támogatás: olyan szakemberek mellett dolgozhatsz, akik komoly tapasztalattal és sikerekkel rendelkeznek, akiktől bármikor kérdezhetsz, és akik folyamatosan visszajelzést adnak a munkáddal kapcsolatban
  • pontos és tiszta elvárások, transzparencia
  • nem kell ügyféllel kommunikálnod

Mi lesz a feladatod?

  • PPC fiókok felépítése és menedzselése (Facebook Ads, Google Ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads)
  • Fiókok folyamatos optimalizálása
  • Proaktivitás (új marketing és üzleti lehetőségek hozása, ha egy kérdésedre nem kapsz választ, akkor utóköveted azt)
  • Havi riport elkészítése (Looker Studio + szöveges elemzés)

Akkor jelentkezz, ha:

  • Minimum 3 éves ügynökség vagy szabadúszó tapasztalatod van hirdetési fiókok menedzsmentjében
  • Minimum 5 felkereshető referencia ügyfél és/vagy kolléga (nem “csak úgy” kérjük, tényleg rá fogunk nézni a referenciáidra)
  • Számlaképesség
  • Pontosság, alaposság és eredményorientáltság
  • Tanulási hajlandóság (mint tudod, a rendszerek és az algoritmusok folyton változnak, így mindig tanulnod kell. Segítünk a fejlődésben, de nem tudjuk helyetted megtenni a szükséges lépéseket)

Előny

  • Nemzetközi hirdetői tapasztalat
  • Analitikai jártasság (minimum haladó szint)
  • Konverzióoptimalizálási nyitottság és tapasztalat