Blog
![keresési cél](https://kontext.hu/wp-content/uploads/2024/07/keresesi_cel-400x267.jpg)
Keresési cél felhasználása a SEO-ban és tartalomfejlesztésben
A digitális világban, ahol a tartalom mennyisége folyamatosan növekszik, létfontosságú, hogy a vállalkozások (különösen azok marketing szakemberei) mélyebben megértsék, hogyan…
![active campaign](https://kontext.hu/wp-content/uploads/2024/07/active_campaign-400x267.jpg)
Ezért lesz a barátod az Active Campaign
E-mail marketinget folytatni majdnem minden iparágban és kereskedelmi területen érdemes - erről számtalan cikkben adtunk már számot. Az owned, azaz…
![shopreter vs unas](https://kontext.hu/wp-content/uploads/2024/07/shopreter_vs_unas-400x267.jpg)
Webshop-motorok harca: Shoprenter vs. Unas
Megoszlanak a vélemények azzal kapcsolatban, hogy ha bérelhető webshop motort szeretnél használni, melyik a legjobb. Ma két hazai versenyzőt, a…
![Email megnyitási ráta: az email marketing első akadálya](https://kontext.hu/wp-content/uploads/2024/04/email-megnyitasi-rata-400x267.webp)
Email megnyitási ráta: az email marketing első akadálya
Amikor elkészítünk egy hírlevelet vagy DM üzenetet és a küldés gombra kattintunk, lelki szemeink előtt megjelenik, ahogy a címzettek pokróccal…
![Így kommunikálj, hogy az ügyfeleid örökre a szívükbe zárjanak](https://kontext.hu/wp-content/uploads/2024/03/igy-kommunikalj-400x267.webp)
Így kommunikálj, hogy az ügyfeleid örökre a szívükbe zárjanak
Folyton csengő telefonok, megállíthatatlan email folyam, egymásba érő megbeszélések… Ha a te napod is így néz ki, akkor érdemes átgondolnod…
![B2B alapok](https://kontext.hu/wp-content/uploads/2024/03/b2b-alapok-400x267.webp)
B2B alapok – ismerkedj meg a hatékony business to business kommunikációval
A kommunikációd és a marketinged eredményességének az alapja, ha ismered a célcsoportod, tudod, hogy milyen problémájukat fogod megoldani és milyen…
![Örökzöld tartalom](https://kontext.hu/wp-content/uploads/2024/03/orokzold-tartalom-400x267.webp)
Örökzöld tartalom – mi ez és miért van rá neked is szükséged?
Azzal mindannyian tisztában vagyunk, hogy a blog bejegyzések használat kiváló módja annak, hogy az oldaladra folyamatosan releváns forgalmat terelj, ismertséget…
![9 vásárlás utáni e-mail ötlet](https://kontext.hu/wp-content/uploads/2024/03/9-vasarlas-utani-email-400x267.webp)
9 vásárlás utáni e-mail ötlet, amelyek növelik a bevételt, a vásárlói elkötelezettséget és megtartást
Az a pillanat, miután valaki vásárol tőled, kulcsfontosságú! Rengeteg pénzt és energiát öltél abba, hogy valaki vásároljon tőled. Megszerezted a…
![Az elfáradt hirdetés hatékony gyógymódjai](https://kontext.hu/wp-content/uploads/2024/03/elfaradt-hirdetes-400x267.webp)
Az elfáradt hirdetés hatékony gyógymódjai
A korábban jól működő hirdetéseid egy idő után már nem hozzák az elvárt eredményt? Hiába állítottad be őket alaposan, dolgoztál…