Email megnyitási ráta: az email marketing első akadálya
Amikor elkészítünk egy hírlevelet vagy DM üzenetet és a küldés gombra kattintunk, lelki szemeink előtt megjelenik, ahogy a címzettek pokróccal
Lead generálás, vásárlásösztönzés, közösségépítés, vagy tartalompromóció. Az email marketing ezekre mind használható. Nekünk pedig a fókuszunkban az ügyfeleink üzleti céljainak legmegfelelőbb email kampányok tervezése, építése és működtetése áll!
Az email marketing nem a legújabb technológia. Habár már sokan megjövendölték a halálát, de köszöni jól van. A kampányaink eredményei mindenképpen ezt mutatja!
Hiszünk abban, hogy nincs tökéletes email marketing rendszer. A saját céljainkhoz és igényeinkhez kell megfelelő megoldást választanunk.
Mint a marketing más területén, így itt sem érdemes megfelelő stratégia nélkül működni. Az csak nem megfelelő eredményekhez vezetne. Az üzleti céljaidhoz és a közönségedhez kötődően elvégezzük a szükséges kutatásokat és tervezéseket. A konkrét email marketing stratégia mellett éves, fél- vagy negyedéves aktivitási tervet és ütemezést is készítünk.
Legyen szó hírlevél feliratkozók vagy leadek gyűjtéséről, nagyon fontos, hogy a megfelelő eszközt használjuk erre. Legyen szó csalianyagról vagy ajánlatról, mi elkészítjük úgy, hogy az vonzó legyen a célcsoport számára.
Hiába miénk a legjobb ajánlat, ha a felhasználónak megnehezítjük a konverzió elvégzését. Legyen szó landing oldal szövegezésről, tervezésről vagy fejlesztésről, mi elvégezzük.
Legyen szó szövegírásról, felépítésről vagy kiküldésről, a megfelelő lépések elvégzése kritikus és sokszor komoly összegekben mérhető különbséget jelent. Ügyfeleink igényei és céljai alapján az email megtervezésétől vagy a szövegezésen át egészen a kiküldésig, a teljes folyamatot végigvisszük.
Az email marketing automatizálás az email szoftverek fontos részeivé váltak. Sőt gyakran komoly szerepük van, hogy melyiket érdemes választani. A megfelelő email marketing automatizmus felépítése számos dolgot megkövetel: stratégia szintű szemlélet, rendszer szintű gondolkodás, teljesítményfókuszú építkezés és célcsoportfókuszú szövegírás. Az automatizálást nem csak megtervezzük, de ha szükséges ki is alakítjuk és a különböző rendszerekbe való integrálást is segítjük.
A megfelelő kampányeredmények érdekében kritikus az email listák menedzselése. Legyen szó a kiemelkedően elkötelezett felhasználókról, vagy akár a lassan inaktívvá válóakról. Folyamatosan figyeljük a listákat, az azokban lévő felhasználókat és viselkedésüket. Így maximalizálva az email marketing aktivitások megtérülését.
Amikor elkészítünk egy hírlevelet vagy DM üzenetet és a küldés gombra kattintunk, lelki szemeink előtt megjelenik, ahogy a címzettek pokróccal
Folyton csengő telefonok, megállíthatatlan email folyam, egymásba érő megbeszélések… Ha a te napod is így néz ki, akkor érdemes átgondolnod
A kommunikációd és a marketinged eredményességének az alapja, ha ismered a célcsoportod, tudod, hogy milyen problémájukat fogod megoldani és milyen