Email megnyitási ráta: az email marketing első akadálya
Amikor elkészítünk egy hírlevelet vagy DM üzenetet és a küldés gombra kattintunk, lelki szemeink előtt megjelenik, ahogy a címzettek pokróccal
Napjainkban a sikeres B2B cégeknek nem elég megfelelő sales csapattal rendelkezniük, de a jól felépítés, folyamatos lead generálás is ugyanolyan fontos!
A világ sokat változott. Évekkel ezelőtt a cégek keresték meg a B2B szolgáltató cégeket, ám mostanra a legtöbb piacon több konkurens is megjelent. Így gyakran nagyon hasonló cégek küzdenek ugyanazokért a cégekért.
Most már elengedhetetlen, hogy minél hamarabb megjelenjünk a potenciális ügyfelek és azok releváns dolgozói előtt. Megfelelő és rendszeres kommunikációval értéket közvetítve kapcsolatot építsünk, amivel leadeket és ajánlatkéréseket generálunk.
Majd ugyanezt a kommunikációt a megszerzett ügyfelek felé továbbfolytatva folyamatosan építsük a cég ügyfélbázisát, közösségét és akár márkanagyköveteit.
Amikor elkészítünk egy hírlevelet vagy DM üzenetet és a küldés gombra kattintunk, lelki szemeink előtt megjelenik, ahogy a címzettek pokróccal
Folyton csengő telefonok, megállíthatatlan email folyam, egymásba érő megbeszélések… Ha a te napod is így néz ki, akkor érdemes átgondolnod
A kommunikációd és a marketinged eredményességének az alapja, ha ismered a célcsoportod, tudod, hogy milyen problémájukat fogod megoldani és milyen