Email megnyitási ráta: az email marketing első akadálya
Amikor elkészítünk egy hírlevelet vagy DM üzenetet és a küldés gombra kattintunk, lelki szemeink előtt megjelenik, ahogy a címzettek pokróccal
Tevékenységünk fókuszában a rövidtávú eredményesség és a hosszútávú profit egyszerre szerepel. Performance marketing ügynökségként fontos számunkra, hogy ne elérésben, hanem konverziókban, leadekben és tranzakciókban mérjük a munkánk sikerességét. Ezzel is biztosítva a hosszútávú ügyfél-ügynökségi kapcsolatot.
A fizetett hirdetések évek óta fontos eleme a digitális marketing eszköztárnak. Előnye, hogy nagyon jól lehet vele célozni, és a kampány beállítását követően akár már néhány perc múltán meg tudunk jelenni a célcsoport előtt. A megfelelő üzenettel és kreatívval.
Nehéz úgy kijelölni a helyes utat, ha nem tudjuk hol is vagyunk. A PPC audit szolgáltatásunk célja, hogy pontos képet adjon a jelenlegi helyzetről, a lehetséges rövid- és hosszútávú célokról, gyakorlati tanácsokat és lépéseket adjon a költségek csökkentésére és a realizált eredmények növelésére.
A PPC hirdetések egyik veszélye, hogy könnyen el lehet indítani egy kampányt, illetve nagyon sokszor találkozunk azzal, hogy ösztönből, ad-hoc jelleggel történik egy hirdetési fiók felépítése és működtetése. Ez sajnos napjainkra már nem egy jó hozzáállás. A PPC rendszereket különböző algoritmusok működtetik, amikkel számolni kell a fiók felépítésekor, illetve ugyanígy egy-egy beállítás melletti döntés komoly hatással tud lenni az eredményekre.
A szolgáltatásunk célja, hogy készüljön egy írott dokumentum, ami alapján fel lehet építeni és működtetni is lehet a kampányokat, úgy hogy azok eredményességét maximalizáljuk. Ez az írott dokumentum segít abban, hogy bármiféle külsős segítség nélkül is lehessen dolgozni a PPC fiók eredményességén.
A PPC menedzsment szolgáltatásunk lényege, hogy ügyfeleink az operatív feladatokat teljes egészében átadhassák nekünk. Így nekik elég azzal foglalkozni, ami a saját működésük alapja, és közben egy profi csapat dolgozik az üzleti eredményeiken.
Szolgáltatásunk fontos elemei az ügyfél-ügynökség kooperáció, ezért a kijelölt negyedéves célokat, az elért eredményeket rendszeresen egyeztetjük. Így biztosítva a transzparenciát és a valódi win-win kapcsolatot.
Napjainkban is több olyan cég van, ahol a fizetett hirdetés egy (vagy több) belsős kolléga feladata. Ám szeretnék, ha a rendelkezésre állna egy olyan csapat, akiktől bármikor kérdezhetnek, esetleg egyeztethetnek az eredményekről, illetve az új ötletekről, tervekről. Minderre megoldást nyújt a PPC tanácsadás szolgáltatásunk.
A szolgáltatásunk lényege, hogy a fizetett hirdetések területén bármilyen kérdést, ötletet, problémát meg lehessen oldani. Olyan szakembereknek hála, akik aktívan dolgoznak és találkoznak ezekkel vagy ehhez közeli témákkal, és valódi tapasztalataik vannak az egyes döntések hatásairól.
Amikor elkészítünk egy hírlevelet vagy DM üzenetet és a küldés gombra kattintunk, lelki szemeink előtt megjelenik, ahogy a címzettek pokróccal
Folyton csengő telefonok, megállíthatatlan email folyam, egymásba érő megbeszélések… Ha a te napod is így néz ki, akkor érdemes átgondolnod
A kommunikációd és a marketinged eredményességének az alapja, ha ismered a célcsoportod, tudod, hogy milyen problémájukat fogod megoldani és milyen