9 vásárlás utáni e-mail ötlet, amelyek növelik a bevételt, a vásárlói elkötelezettséget és megtartást

9 vásárlás utáni email

Az a pillanat, miután valaki vásárol tőled, kulcsfontosságú!

Rengeteg pénzt és energiát öltél abba, hogy valaki vásároljon tőled. Megszerezted a fogyasztód figyelmét, bizalmat építettél és végül elköteleződött melletted annyira, hogy megvásárolja a termékedet vagy a szolgáltatásodat. A vásárlás után bizony nem dőlhetsz hátra, mert az ügyfeleid várják, hogy kommunikálj velük. Nem kevesebb múlik ezen, mint hogy a termékedet újravásárolják-e, és hogy legközelebb is téged választanak-e.

Azt pedig bizonyára te is tudod, hogy egy vásárlót megtartani, a kosárértékét növelni, vagy újravásárlásra késztetni olcsóbb, egyszerűbb és kevesebb erőfeszítéssel jár, mint új vásárlókat szerezni. Ezért azt tanácsoljuk neked, hogy ne engedd el a vásárlóid kezét a pénztártól való távozás után.

Most abban segítünk neked, hogyan tudod a vásárlás utáni email kampányokat kimaxolni és miért érdemes erre időt és energiát fordítanod.

Mik azok a vásárlás utáni e-mailek?

Nem fogunk meglepni: a vásárlás utáni e-mail minden olyan e-mail, amelyet egy vállalkozás küld az ügyfeleknek, miután azok megvásároltak egy terméket vagy szolgáltatást..

A vásárlást követő utólagos e-mail jellemzően a vásárlással kapcsolatos legfontosabb információkat tartalmazza, de tartalmazhat promóciós vagy oktatási anyagokat is, amelyek célja a megtartás javítása vagy a következő vásárlás ösztönzése.

Mondunk két konkrét példát. A rendelést visszaigazoló e-mailek és a szállítási visszaigazoló e-mailek vásárlás utáni levelek, úgynevezett tranzakcionális emailek. De a vásárlás utáni automatizálási sorozatába egy köszönő e-mailt vagy egy véleménykérő e-mailt is beilleszthetsz.

Ezeknek az automatizálásoknak az időzítése és tartalma is attól függően változik, hogy  mennyi idő telt el vásárlás óta. Az időzítés pedig itt is a siker egyik kulcsfontosságú eleme lesz. Például a legjobb, ha közvetlenül a megrendelés után küldesz egy visszaigazoló e-mailt, de érdemes megvárnod, amíg a terméket leszállítják, és az ügyfélnek volt ideje használni azt, mielőtt egy másik e-mailt küldenél, amelyben termékértékelést kérsz.

Sharon Goldstein, a LimeSpot vezérigazgatója ezeknek a leveknek az általános előnyeiről beszél: „A vásárlás utáni e-mailek és SMS-ek remek alkalmat teremtenek arra, hogy beindítsuk a lendkereket, és újra bevonjuk azokat, akik már a meglévő fogyasztóink.”

Adam Kitchen, a Magnet Monster vezérigazgatója – bármilyen meglepő – így nyilatkozik a vásárlás utáni emailekkel kapcsolatban: „Ezekben a levelekben az ügyfélélmény optimalizálására összpontosíts – ne a további eladások ösztönzésére. A legtöbb márka a legnagyobb visszaesést az első és a második vásárlás között tapasztalja, általában azért, mert olyan nagy gyakorisággal bombázzák a felhasználót e-mailekkel, hogy az leiratkozik, mielőtt még értéket tudnál közvetíteni számára.”

„Képzeld magad a vásárló helyébe” – hangsúlyozza Kitchen. „Gondold végig, hogy neked milyen információkra lenne szükséged a vásárlás után és téged mi ösztönözne további vásárlásra.

Miért éri meg a vásárlás utáni e-mailekre erőforrást rakni?

Kevin Marvinac, a ShipBob partnerkapcsolatokért felelős alelnöke elismeri, hogy a vásárlás utáni e-maileket nem mindig volt a legkönnyebb megvalósítani.

De mindig megérte. Íme 3 fő ok, amiért a vásárlás utáni email automatizmus elengedhetetlen:

1. Az ügyfelek várják ezeket

Korábban a vásárlás utáni email sorozatok „meglehetősen ritkának számítottak és csak a legnagyobb e-kereskedők használták őket – mondja Marvinac. „A kialakításukhoz erőforrásokra, adatokra és olyan rendszerek összekapcsolására volt szükség.”

Most azonban – folytatja – „az olyan cégek, mint a Shopify, a Klaviyo és a BigCommerce biztosítják az alapokat ezekhez az összetett folyamatokhoz, így már könnyedén kezelhetőek a marketingesek számára.”

Marvinac szerint mára már a fogyasztók érdeklődése is jelentősen megnőtt a vásárlás utáni emailek iránt. Az érdeklődés pedig „teljesen jogos”. Gondold el, mekkora hiba lenne hiba lenne, ha nem kommunikálnál addig, amíg a vásárlód nem kapja meg a csomagját. Ne feledd, ez akár 5 nap is lehet anélkül, hogy hozzászólnák a vevődhöz, tájékoztatnád a szállítás egyes lépéseiről, vagy biztosítanád arról, hogy a csomagja biztosan megérkezik hozzá. 

A vásárlók leginkább a  „Hol van a rendelésem?”- kérdéssel fordulnak az webshopok ügyfélszolgálataihoz – teszi hozzá Marvinac -, így a vásárlás utáni emailek kiváló lehetőséget adnak a bizalomépítésre.

2. Amazon Prime szintű bizalmat építenek

A legtöbb ember úgy tekint az olyan cégekre, mint az Amazon, mint a pontos szállítás mintapéldányai. De – jegyzi meg Marvinac – egy kis vagy közepes méretű webshopnak nem szavaznak a vásárlók rögtön ekkora bizalmat. 

Itt jönnek a képbe a vásárlás utáni emailek. Ezek a levelek a legkézenfekvőbb és legértéskesebb módjai a kommunikációnak, és lehetőséget adnak a webáruházaknak arra, hogy megnyugtassák a vásárlóikat. Természetesen nem csak akkor érdemes használni őket, amikor minden rendben van, akkor is muszáj levelet küldeni, ha a szállítási folyamatban elakadás történt.  

Tegyük fel, hogy hóvihar pusztít abban a városban, ahol a webshopod raktára található. A vevőid joggal várják el, hogy tájékoztasd őket arról, hogy mi történik a termékekkel, amiket korábban megvásároltak. 

3. Növelik az ügyfelek élettartam-értékét

A vásárlást követő e-mailek elsősorban a megrendelésükkel kapcsolatos fontos információkkal látják el ügyfeleidet. De a rendelés részleteinek megerősítésén túl más céljuk is van.

Arra is használhatod őket, hogy többet mondj ügyfeleidnek a márkádról és a termékeidről, valamint arról, hogy miért döntöttek helyesen, amikor tőled vásároltak – mindkettő hozzájárulhat az ügyfélhűség és az élethossz érték növeléséhez.

Lindsey Arellano, a Curio e-mail és SMS igazgatója szerint az ilyen típusú e-mailek elküldésének elmulasztása elszalasztott lehetőség. „Gyakori hiba, amit a márkáknál látok, hogy a cégek nem követik nyomon az ügyfeleket a vásárlás után” – mondja.

„Sok márka kizárólag a vásárlás előtti élményre összpontosít, és nem ismeri fel a vásárlás utáni élmény fontosságát a vásárlói hűség kiépítésében.”

Ha jól csinálják, a vásárlás utáni e-mailek segíthetnek:

  • Felhasználók visszacsábítását a honlapra
  • Megalapozza az újbóli megrendelést.
  • Biztosítani a termékkel való elégedettséget.
  • Vásárlói visszajelzéseket gyűjteni.
  • Kivételes vásárlói élményt teremthet.

Vásárlás utáni e-mail benchmarkok az e-kereskedelemben

A vásárlás utáni e-mailek az egyik legértékesebb e-mailek közé tartoznak, amelyeket küldhetsz: A Klaviyo adatai szerint a vásárlás utáni e-mailek megnyitási aránya majdnem 17%-kal magasabb, mint az átlagos e-mail automatizmusoké.

Nézd meg ezeket a vásárlás utáni e-mail benchmarkokat iparáganként 2022 negyedik negyedévéből, hogy jobban megértsd, milyen eredményekre számíthatsz ezektől a levelektől.

Vásárlás utáni e-mail benchmarkok
forrás: Klaviyo

A vásárlás utáni e-mailekből származó bevétel az autóiparban, a sportcikkek, valamint a barkács- és barkácsáruiparban volt a legmagasabb. Erre leginkább az a magyarázat, hogy ezekben az iparágakban kiválóan működik az upsell és a cross-sell. 

Képzeld el, hogy otthoni edzőtermet rendezel be, és veszel egy jógaszőnyeget. Néhány héttel azután, hogy megérkezett, kapsz egy emailt, amelyben egy egyensúlyozó labda és súlyok szerepelnek. Nem túlzás azt gondolni, hogy újra vásárolna fogsz, ha elégedett vagy az első termékkel és tovább építed az otthoni edzőtermedet.

A kattintási arányok erősek az olyan iparágakban is, mint az elektronika, az élelmiszer és ital, az ékszerek, valamint az otthon és kert.

Ne feledd! A a kosárelhagyó e-mailekkel ellentétben, amelyek célja az azonnali vásárlásra ösztönzés, a vásárlás utáni e-mailek többnyire az ügyfelélmény növelésére és a közelmúltbeli megrendeléssel kapcsolatos részletek közlésére szolgálnak. Ezekkel az üzenetekkel hosszú távú eredményeket érhetsz el, ezért alacsonyabb kattintási arányra, konverziós arányra és bevételre számíthatsz.

Ez azonban nem jelenti azt, hogy a vásárlóid nem szeretnének kapcsolatban aradni veled. A vásárlás utáni e-mailek még mindig lenyűgöző megnyitási és kattintási arányokat generálnak, ami azt bizonyítja, hogy ezek az e-mailek érdemes kiegészíteni az automatizálási csomagot.

Így szegmentáld a vásárlás utáni e-maileket: vedd figyelembe a kontextust

A megfelelő szegmentálás tovább növeli a vásárlás utáni emailek hatékonyságát. Nézzük meg, hogy milyen szegmentálási szempontokat érdemes figyelembe venned annak érdekében, hogy kimaxold ezeket a leveleket.

Időzítés

A visszatérő vásárlóid és a törzsközönséged egy idő után rá fog unni a leveleidre, ha mindig ugyanazt küldöd el nekik. Érdemes tehát időt és energiát tenni abba, hogy minden vásárlás után más és más tartalmú emailt küldj ki. Ehhez nem kel mást tenned, mint a vásárlóidat szegmentálni aszerint, hogy hány darab megrendelést adtak le. 

Ezekben a levelekben megköszönheted a vásárlást, elmondhatod, hogy mire számíthatsz az adott termékkel kapcsolatban, meghívhatod őket, hogy csatlakozzanak hozzád a Facebook csoportodban, kövesség social media oldalaidat, de bemutathatod a hűségprogramodat vagy ajánlói rendszeredet is. Ez természetesen csak néhány példa azok közül, hogy mire használhatod a vásárlás után kiküldött levelet.

Megkülönböztetheted az új és visszatérő vásárlókat

Míg az új vásárlók hálásak lesznek azért, ha bemutatod nekik például a hűségprogramodat, a visszatérő vásárlóknak ez már felesleges információ lesz. Nekik érdemes egészen más tartalmú emailt kiküldeni. Elegendő egy “köszönöm”, de felhívhatod a figyelmüket egy, a megvásárolt termékhez kapcsolódó tartalom elolvasására is. 

Ápold a VIP közönséget

Biztosan neked is van egy olyan vásárlói csoportod, akik rendszeresen, sokat költenek nálad. Rájuk érdemes különösen odafigyelni és a számukra külön email sorozatot kidolgozni. 

Ne áraszd el vásárlóidat túl sok üzenettel

Annak érdekében, hogy vásárlóidat ne árassza el az e-mailek áradata, vedd figyelembe a következő kérdéseket:

  • Feliratkozott-e ez a vásárló a hírlevelünkre is? 
  • Ha nemrég iratkozott fel a márkánkra, aktív üdvözlő sorozatban van-e?
  • Elhagytak-e mostanában bármilyen kosarat? Ha igen, kapnak-e egy elhagyott kosárra vonatkozó üzenetet a vásárlás utáni üzenettel egy időben?
  • Ez az ügyfél először vásárol nálunk, vagy visszatérő vásárló?
  • Részt vesznek már a hűségprogramunkban?
  • A mostani vásárlásuk feljogosítaná őket arra, hogy részt vegyenek a VIP-programunkban?

Amint az vásárlód leadja a rendelést, máris rengeteg adat áll rendelkezésedre, amelyek segítségével egyedi és személyre szabott tartalmat készíthetsz, amely releváns és értékes lesz a számára.

A vásárlást követő sorozatod teljesítményének javítása érdekében oszd fel az e-mail automatizmust kategóriák vagy termékek szerint, így még egyedibb és értékesebb leveleket készíthetsz.

9 vásárlás utáni e-mail ötlet

Most, hogy már alaposan megértetted a vásárlás utáni e-mailek értékét és létjogosultságát felteheted a kérdést, hogy oké, hogyan illeszd mindezt be a stratégiádba

Jogos kérdés, és mint már megszokhattad, most sem hagyunk válasz nélkül.

Sorra vesszük azokat az email típusokat, amiket érdemes megfontolnod: 

Tranzakciós e-mailek, amelyek többet mondanak, mint a konkurenciádé

A tranzakciós e-mailek, például a szállítási, rendelési és szállítási visszaigazoló e-mailek olyan informatív levelek, amelyeket a vásárlód számára a megrendelése után küldesz.Ezek a legalapvetőbb levelek, amiket mindenképp érdemes beállítanod.

Olyan részleteket tartalmaznak, mint a vásárló rendelésszáma, a termék adatai, szállítási információk, fizetési mód és az ügyfélszolgálat elérhetőségei.

De csak azért, mert ez a levelek szokásos tartalma még nem azt jelenti, hogy neked is ezt kell követned. Lépj túl az alapokon, és tedd ezeket az információs e-maileket még vonzóbbá. Hívd fel a figyelmed egy új tartalmadra, ami kapcsolódik a megrendelt termékhez, kérj mikrokonveruiót (ebook letöltés, social media aktivitás).

1. Megrendelést visszaigazoló e-mailek, amelyekkel magasabb szintre emelheted a webáruházadat

A rendelést visszaigazoló e-mailek többet jelentenek annál, minthogy megerősítik a megrendelt termékkel kapcsolatos információkat. Ez az első levél, amit a vásárlód kap tőled.

Használd ezeket a leveleket arra, hogy biztosítod a vevőidet, hogy jól döntöttek, amikor téged választottak, kezd el a bizalom kiépítését és alapozd meg a hosszú kapcsolatot. Küldj például olyan tartalmat, amely garantálja, hogy a termékedet a megfelelő módon használják majd. Ez lesz az alapja az upsell és cross-sell ajánlatodnak és kiválóan elő tudod vele készíteni az értékelések gyűjtését.

2. Szállítási információkat tartalmazó e-mailek, amelyek segítségével a vevőd maximálisan biztonságban érzi magát

A szállítási e-mailek ugyanolyan fontosak, mint a rendelést visszaigazoló e-mailek. Ezekben tudatod az ügyféllel, hogy a megrendelt termék mikor hagyja el ténylegesen a raktárt, és mikor indul útnak.

Néhány alapvető elem beépítésével és egy kis kreativitás hozzáadásával ezekkel a levelekkel javíthatod a vásárlást követő élményt, és egyedi hangot adhatsz a webáruházadnak.

3. Szállítási visszaigazoló e-mailek, amelyek bizalmat építenek

A szállítási visszaigazoló e-mailek nagyszerű lehetőséget teremtenek arra, hogy megnyugtasd a vásárlóidat. Ne felejtsd! Ők tudni akarják, hogy hol jár a csomagjuk és mikor kapják készhez a várt termékeket.

Különösen igaz ez azokban az esetekben, ha a webshopodban hosszú szállítási határidővel kell számolni. Ne felejts el tájékoztatást küldeni akkor sem, ha a szállítás késik, vagy valamilyen akadályba ütközöl. A nyitott, transzparens kommunikáció bizalmat épít és csökkenti a késedelmes szállítással kapcsolatos negatív élményeket.  

Vásárlás utáni marketing e-mailek

Nem minden vásárlás utáni e-mailnek kell tisztán tranzakciós jellegűnek lennie. Gondold át, milyen egyéb ajánlatokat, programokat vagy ösztönzőket lenne értelme népszerűsíteni az vevőidnek közvetlenül a vásárlás után, vagy a termék kézhez vételét követően.

Az ilyen típusú e-mailek előnyei szinte végtelenek – ösztönözhetik az újbóli megrendeléseket, kereszt- vagy up-sell lehetőségként működhetnek, növelhetik az ajánlások számát, és a webshopodról azt a képet erősítik meg, hogy törődsz a vásárlóiddal. 

Ha bajban vagy azzal kapcsolatban, hogy a vásárlás utáni, kifejezetten marketing célú leveleidben milyen tartalmak szerepeljenek, akkor olvass tovább. Íme néhány megfontolandó e-mail típus, amit minden webshop sikerrel alkalmazhat.

4. Köszönő e-mailek, amelyekkel kifejezed, hogy mennyit jelent számodra a vevőd támogatása

Egy külön köszönő e-mail küldése szép módja annak, hogy kifejezd a vásárlóidnak mennyire hálás vagy a támogatásukért. Ebben a levélben lehetőséged van arra, hogy beszélj a vállalkozásodról, átadd azokat a fő márkaüzeneteket, amelyek fontosak számodra. Beszélhetsz arról is, hogy a termékeid milyen értékekkel rendelkeznek, így megerősíted a vásárlóban azt, hogy jó döntést hozott, amikor téged választott.

5. Mutasd meg a levelekben azt, hogy a termékedet hogyan kell használni

Ha a termékedhez használati utasítás tartozik, vagy ha némi know-how-t igényel ahhoz, hogy a vevőd a legtöbbet tudja kihozni belőle, érdemes egy vásárlás utáni “how-to” emailet küldened.

Egy vásárlás utáni oktató vagy útmutató e-mail szinte bármiről szólhat. Nézzünk néhány példát:

  • hogy használja a vevőd az általa vásárolt terméket
  • hogy tartsa karban, hogy sokáig élvezhesse annak előnyeit ( Ha a terméked rendszeres karbantartást igényel, ütemezz be emlékeztetőket, hogy figyelmeztesd a vásárlókat, hogy itt az ideje a szervizelésnek, emlékeztetővel, tippekkel és olyan termékekre mutató linkekkel, amelyek segíthetnek nekik)
  • hogyan kell helyesen összeszerelni a terméket (ha a termékéhez összeszerelési vagy telepítési útmutató szükséges, küldj egy linket az útmutatóhoz a szállítás napján)
  • emlékeztesd őket arra, hogy milyen garanciális feltételeket vállalsz 

Az ilyen típusú emailek növelik az újravásárlásokat, miközben a vevőid kisebb valószínűséggel küldik majd vissza az általuk választott új terméket. Elégedettebbek és boldogabbak lesznek, ha megkönnyíted nekik a termék használatát.  

6. Hűségprogram e-mailek, amelyek jutalmazzák a vásárlókat

A vásárlás utáni időszak ideális alkalom hűségprogram vagy jutalmazási program népszerűsítésére. Mutasd meg a vevőidnek, hogy minél többet vásárolnak a webshopodban, annál több jutalmat szerezhetnek. Ezek a hűségprogramok és megfelelő kommunikációjuk segítenek neked abban, hogy a vevőid a következő vásárlásuk során ismét téged válasszanak a konkurenciád helyett. 

7. Ajánló e-mailek

Ha egy vásárlónak tetszik a termék, amit épp most vásárolt, a legjobb dolog, amivel segítheted vállalkozásodat, hogy mesél róla barátainak és családtagjainak. És mi lehetne jobb módja annak, hogy erre ösztönözze őket, mint a vásárlás utáni ajánlóprogramjának népszerűsítése?

Az ajánlásokat nem érdemes a véletlenre bízni. Ha hátradőlsz azzal a tudattal, hogy a vevőid úgyis ajánlani fognak téged, akkor azzal kell számolnod, hogy akkor fognak ajánlani, ha éppen eszükbe jutsz. Ha viszont tudatosan kéred és emellett még jutalmazod is az ajánlást, akkor a termékeid is nagyobb számban fognak fogyni. 

8. Értékelést kérő e-mailek

Miután a vásárló megkapta a terméket, megkérheted, hogy küldjön véleményt a vásárlásáról, vagy adjon visszajelzést. Ne feledd, a vásárlóid jobban fognak hinni annak, aki már használja a terméket, mint bármilyen jól megfogalmazott marketing üzenetnek. Ezek a hiteles vélemények segítik az új vásárlóidat a vásárlási döntés meghozatalában.

Akkor se ijedj meg, ha esetleg negatív értékelést kapsz. A valós negatív visszajelzéseket használd fel a vállalkozásod és a termékeid fejlesztésére. 

Az értékelést kérő levelek időzítésére érdemes nagyon odafigyelned. Sose küldd a vásárlás után közvetlenül, hanem hagyj megfelelő mennyiségű időt a vevődnek, hogy kipróbálja a termékedet. Így fog tudni valós és hiteles visszajelzést írni. 

Néhány utolsó tipp a vásárlás utáni e-mailben történő visszajelzésgyűjtéshez:

  • Ösztönözd a véleményadást. Egy kis kedvezmény a következő vásárlásból egy-egy véleményért cserébe egyáltalán nem nagy ár, főleg ha belegondolsz abban, hogy az új vásárlóid leginkább ezekre a véleményekre fognak hagyatkozni a vásárlási döntés meghozatalakor.
  • Győződj meg róla, hogy a leveled tárgysora egyértelműen tartalmazza, hogy mit kérsz – és mit adsz cserébe. Néhány példa a vásárlás utáni visszajelzés gyűjtésére szolgáló emailek tárgysoraihoz:
    • Mesélj nekünk a legutóbbi megrendeléséről
    • Van egy perced? 10% kedvezmény a következő rendelésedre
    • Hogy tetszik az új [megrendelt termék]?

9. Keresztértékesítési és upsell e-mailek

Miután az ügyfélnek volt egy kis ideje használni a megvásárolt terméket, remélhetőleg nagyon elégedett lesz vele – és újabb vásárlást kezdeményez. Mivel már van elképzelésed arról, hogy milyen termékek iránt érdeklődik, meg tudod könnyíteni a dolgát és releváns terméket, tartalmat tudsz neki ajánlani. 

Ne riadj vissza attól, hogy a vevőidet az első vásárlás után viszonylag rövid időn belül visszacsábítsd a webshopodba. 

Az eladás nem a végcél

A mai gyorsan változó gazdaságban a stabil vásárlói kapcsolatok  többet jelentenek, mint az azonnali értékesítés. Az infláció és a fenyegető recesszió között meg kell tartani azokat az ügyfeleket, akik már érdeklődést mutattak a termékeid iránt.

A vásárlást követő e-mail automatizmus remek módja annak, hogy ezeket a kapcsolatokat ápold. Reméljük, hogy az ügyfélmegtartés és a vásárlói élettartam-érték növelése az idei célotok listájának élén áll. Ha ez így van, akkor ehhez a célhoz könnyedén közelebb kerülhetsz megfelelő vásárlás utáni emailek kiküldésével. 

Maradj a vevőiddel a vásárlás után is, ők pedig hálásak lesznek a törődésért.

GYIK

Mi a célja egy vásárlás utáni e-mail kampánynak?

A vásárlás utáni e-mail célja kettős lehet: fontos információkat nyújt a vásárlással kapcsolatban, és promóciós taktikaként működik az ügyfélmegtartás növelése érdekében.

Hogyan kell megírni egy vásárlás utáni e-mailt?

A vásárlás utáni e-mailnek egyértelmű információkat kell tartalmaznia a szóban forgó vásárlásról, beleértve a termék nevét és adatait, a rendelés részleteit, a szállítási információkat, valamint az ár és a fizetés részleteit. Tartalmazhat továbbá edukatív tartalmakat, véleménykéréseket, olyan termékajánlókat, amelyek a vásárlót érdekelhetik, vagy meghívókat hűség- és VIP-programokra.

Mikor küldjünk vásárlás utáni e-mailt?

A vásárlás utáni e-mail tartalmától függően változik az időzítés. A vásárlóknak a vásárlás befejezése után azonnal visszaigazoló e-mailt kell kapniuk. Ez fontos információkkal látja el őket a rendelésükkel kapcsolatban, és fenntartja a kommunikációt a webshopod és a vevőd között. Ha azonban véleményt kérsz vagy további termékeket kínálsz, akkor érdemes megvárni, amíg elég idő áll rendelkezésükre ahhoz, hogy valódi terméktapasztalatot szerezzenek. 

Mi a különbség a keresztértékesítési és a vásárlás utáni e-mail között?

A cross-sell e-mail egy példa a vásárlás utáni e-mailre, amelynek célja, hogy a meglévő ügyfeleket tájékoztasd hasonló termékekről, amelyek érdekelhetik őket. Ez a fajta e-mail az egyik legjobb módja annak, hogy az ügyfeleket a következő rendelés leadására ösztönözd.

Tartalomjegyzék

Hasonló cikkek