Blog

Miért fontos a marketingesed alakja?

Miért fontos a marketingesed alakja?

Akár külsős, akár belsős marketing szakembert alkalmazol, a vele való együttműködésben kulcs lehet, ha tudod, milyen “alakú”. De mire használja…
TOVÁBB OLVASOM >>
Hogyan készíts jó e-mail marketing tervet?

Hogyan készíts jó e-mail marketing tervet?

Bár az e-mail marketingnek már számtalan temetésén részt vehettünk, úgy tűnik, valójában halhatatlan. Nem csak túléli a digitális tér folyamatos…
TOVÁBB OLVASOM >>
Konverziódús webshopok marketingtitkai

Konverziódús webshopok marketingtitkai

Webshopot indítani ma már pillanatok kérdése, hiszen sok színvonalas hazai és külföldi bérelhető megoldás, telepíthető rendszerek vagy akár saját fejlesztések…
TOVÁBB OLVASOM >>
bnpl

BNPL: már itthon is!

Van új a fizetési szolgáltatások piacán: Már a Shoprenter összes ügyfele számára is elérhető a “buy now pay later” lehetőség”…
TOVÁBB OLVASOM >>
Az e-mail él és virul: 6+1 tipp a sikeres email marketinghez

Hozd ki a legtöbbet Black Fridayból emailek segítségével

Közeledik minden webáruház tulajdonos kedvenc napja a Black Friday. Sokan erre a napra időzítik a legnagyobb kedvezményeiket és jelentős számú…
TOVÁBB OLVASOM >>
Hogyan találj és válassz jó ügyfeleket?

Hogyan találj és válassz jó ügyfeleket?

A jó ügyfelek motiválttá tesznek és kiszámíthatóságot garantálnak neked és a csapatodnak. Ha megtalálod azokat a partnereket, akikkel hosszú távon…
TOVÁBB OLVASOM >>
Melyik hírlevél típus a legjobb?

Melyik hírlevél típus a legjobb? Attól függ…

Az ember a történelem kezdete óta levelezik, az információs korszak hajnala óta hírlevelezik, és az internet első napjai óta e-mailben…
TOVÁBB OLVASOM >>
performance marketing hiba

11 performance marketing hiba, ami lenullázhatja a vállalkozásod teljesítményét

A marketinged eredményességét rengeteg tényező befolyásolja. Ebben a cikkben azokra a legnagyobb “bakikra” hívjuk fel a figyelmedet, amik hatással vannak…
TOVÁBB OLVASOM >>
A jó SEO titkos testvére

A jó SEO titkos testvére: megfelelő KPI választás

Nincs ingyen ebéd: minden elérésért fizetni kell, így kereskedelemben és/vagy marketingben dolgozó szakemberként te is tudod, hogy az organikus forgalom…
TOVÁBB OLVASOM >>