Blog
Miért fontos a marketingesed alakja?
Akár külsős, akár belsős marketing szakembert alkalmazol, a vele való együttműködésben kulcs lehet, ha tudod, milyen “alakú”. De mire használja…
Hogyan készíts jó e-mail marketing tervet?
Bár az e-mail marketingnek már számtalan temetésén részt vehettünk, úgy tűnik, valójában halhatatlan. Nem csak túléli a digitális tér folyamatos…
Konverziódús webshopok marketingtitkai
Webshopot indítani ma már pillanatok kérdése, hiszen sok színvonalas hazai és külföldi bérelhető megoldás, telepíthető rendszerek vagy akár saját fejlesztések…
BNPL: már itthon is!
Van új a fizetési szolgáltatások piacán: Már a Shoprenter összes ügyfele számára is elérhető a “buy now pay later” lehetőség”…
Hozd ki a legtöbbet Black Fridayból emailek segítségével
Közeledik minden webáruház tulajdonos kedvenc napja a Black Friday. Sokan erre a napra időzítik a legnagyobb kedvezményeiket és jelentős számú…
Hogyan találj és válassz jó ügyfeleket?
A jó ügyfelek motiválttá tesznek és kiszámíthatóságot garantálnak neked és a csapatodnak. Ha megtalálod azokat a partnereket, akikkel hosszú távon…
Melyik hírlevél típus a legjobb? Attól függ…
Az ember a történelem kezdete óta levelezik, az információs korszak hajnala óta hírlevelezik, és az internet első napjai óta e-mailben…
11 performance marketing hiba, ami lenullázhatja a vállalkozásod teljesítményét
A marketinged eredményességét rengeteg tényező befolyásolja. Ebben a cikkben azokra a legnagyobb “bakikra” hívjuk fel a figyelmedet, amik hatással vannak…
A jó SEO titkos testvére: megfelelő KPI választás
Nincs ingyen ebéd: minden elérésért fizetni kell, így kereskedelemben és/vagy marketingben dolgozó szakemberként te is tudod, hogy az organikus forgalom…