Blog
Melyik leadből lesz eladás? Lead kisokos
A lead nem új keletű dolog: egy idős a kereskedelemmel. Amikor Sümeghy Oszkár egykor betért a gazdagréti vegyeskereskedésbe és Lenke…
Így válassz digitális marketing ügynökséget webshopodnak
A marketing kiszervezése komoly döntés. A megfelelő digitális marketing ügynökség kiválasztása befolyásolhatja a céged jövőjét. Nem csak felvirágoztathatja a vállalkozásodat,…
Az e-mail él és virul: 6+1 tipp a sikeres email marketinghez
Az e-mail, ami egy olyan ember postaládájába érkezik, aki saját maga adta meg az elérhetőségét, mert kíváncsi arra, amit küldenél…
Megteheti az ügynökség, hogy nem vállal ügyfélként?
A rövid válasz, hogy bizony meg. Ha szeretnéd kiszervezni a marketingedet és egy ügynökségtől azt a választ kapod, hogy sajnos…
Hogyan segíthet vállalkozásod felpörgetésében egy analitikai ügynökség?
A digitális analitika elképesztő fordulatokat hozhat vállalkozásod életében. Pontosabb, eredményesebb hirdetési kampányokat, hatékonyabb, a célcsoport igényeire szabott weboldalt – sikeresebb…
Így siklasd ki a webes átállást!
Ügyfeleket, és így bevételt hozhat vállalkozásod számára egy minőségi weboldal, éppen ezért az egyik leghasznosabb befektetés lehet. Azonban az erre…
Marketing ügynökség vagy szabadúszó marketinges? Ezek alapján válassz!
Te hány digitális marketing ügynökség hirdetését látod egy nap? Az online marketing érdekes, színes és jövedelmező pálya, így egyre többen…
B2B marketing ügynökség: növelje a marketing és a sales teljesítményét
Egy hatékony B2B marketing ügynökség elengedhetetlen a sikerhez. A kívánt célok, például a magasabb eladások és a jobb bevétel eléréséhez…
Miben tud segíteni egy PPC szakértő?
A PPC a “pay per click” rövidítése, és azokra a hirdetésekre használjuk, ahol kattintásonként fizetsz. Ez alapvetően egy licit rendszer,…